Lidl România readuce în magazinele din toată țara produsele festive din gama Deluxe, recunoscută pentru selecția de preparate premium, inspirate dintr-o varietate de bucătării internaționale, oferite românilor la prețuri accesibile. Ca în fiecare an, gama Deluxe, reprezentativă pentru perioada sărbătorilor, oferă specialități culinare populare deja în rândul clienților, dar și produse exclusive pe care aceștia le pot descoperi în fiecare săptămână la raft.
Clienții se pot bucura de o varietate de produse premium, cunoscute deja în cadrul gamei, precum Sufleu cu ciocolată (9,99 RON), Parmigiano Reggiano (24,99 RON), Jamon Serrano Reserva (299 RON), sau Panettone cu stafide și vin spumant (46,99 RON). În același timp, în cadrul gamei, vor fi introduse săptămânal noutăți culinare din bucătăria internațională franceză, italiană, irlandeză sau nordică, ușor de preparat și de combinat în rețete simple. De la produse tip apertiv, selecție de fructe de mare, condimente speciale, brânzeturi sau mezeluri premium, băuturi și dulciuri rafinate, gama Deluxe oferă până la finalul acestui an, o varietate de produse festive pentru clienții care își doresc preparate gourmet și deopotrivă accesibile:
Pe lângă surprizele culinare din gama Deluxe, Lidl România lansează și un concurs cu premii. Începând cu data de 13 noiembrie, clienții care achiziționeză produse în valoare de 100 de lei și cel puțin un produs din gama Deluxe au șansa de a câștiga un BMW iX40 electric, una dintre cele trei excursii în Mauritius sau unul dintre cele cinci iPhone 15 Pro. Pentru a participa, clienții
Lidl trebuie să înscrie codul unic de pe bonul de cumpărături, prin SMS la 1817 sau pe surprize.lidl.ro/deluxe.
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…