Tazz a premiat 18 dintre cele mai mai performante restaurante partenere care perfecționează un model de business hibrid în segmentul HoReCa în cadrul primei ediții a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future.
Contextul pandemic a generat schimbări în ceea ce privește comportamentul de consum. Potrivit unui studiu realizat de Tazz și Hospitality Culture, industria de food delivery depăsește pentru prima dată segmentul HoReCa cu două procente, cu o cotă de piață de 26%. Această creștere a fost alimentată puternic de extinderea rețelelor de food delivery la nivel național și de curajul antreprenorilor de a se adapta și de a investi în modele de business hibride, care îi aduc mai aproape de consumatori.
Printre câștigătorii premiilor Tazz se numără:
“Gala Tazz Awards a reunit pentru prima dată comunitatea restaurantelor, retailerilor și partenerilor care pariază pe dezvoltare prin digitalizare împreună cu noi. Noi am ales să premiem adevărații jucători digitali din industrie și din ecosistemul Tazz, dar performanța lor a fost recunoscută, în primul rând, de către clienții noștri și riderii colaboratori. Potențialul de creștere pentru piața de food delivery este uriaș, iar Tazz își propune să ofere nu doar platforma de livrare, ci și comunitatea și resursele de care partenerii noștri au nevoie pentru a se adapta rapid și a crește odată cu apetitul românilor pentru mese gustoase ușor de comandat.”
Alin Șerban, CEO Tazz
În cadrul galei, Tazz a oferit alte 14 premii pentru restaurantele care ocupă poziții de top ca jucători digitali în industrie și în ecosistemul companiei:
Au fost înmânate premii și pentru partenerii din zona de retail:
Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Aplicația poate fi utilizată în peste 33 de orașe din țară.
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…