Brand Focus

Gala Tazz Awards: 18 restaurante premiate pentru performanță în business digital

Reading Time: 3 minute

Tazz a premiat 18 dintre cele mai mai performante restaurante partenere care perfecționează un model de business hibrid în segmentul HoReCa în cadrul primei ediții a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future.

Contextul pandemic a generat schimbări în ceea ce privește comportamentul de consum. Potrivit unui studiu realizat de Tazz și Hospitality Culture, industria de food delivery depăsește pentru prima dată segmentul HoReCa cu două procente, cu o cotă de piață de 26%. Această creștere a fost alimentată puternic de extinderea rețelelor de food delivery la nivel național și de curajul antreprenorilor de a se adapta și de a investi în modele de business hibride, care îi aduc mai aproape de consumatori.

Printre câștigătorii premiilor Tazz se numără:

  • Popeye’s, câștigătorul premiului Best new restaurant, recunoscut ca cel mai puternic business lansat în 2022 din punctul de vedere al numărului de locații, numărului de comenzi și al poziționării în topul preferințelor clienților Tazz;
  • Dei Frati, câștigătorul premiului Local gem gone national – restaurantul din Brașov care a devenit îndrăgit la nivel național și s-a bucurat de cea mai mare expansiune ca brand virtual prin programul Tazz Republic;
  • Express Chef, desemnat The Loyalty Chef deoarece este restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, în număr de 123.

“Gala Tazz Awards a reunit pentru prima dată comunitatea restaurantelor, retailerilor și partenerilor care pariază pe dezvoltare prin digitalizare împreună cu noi. Noi am ales să premiem adevărații jucători digitali din industrie și din ecosistemul Tazz, dar performanța lor a fost recunoscută, în primul rând, de către clienții noștri și riderii colaboratori. Potențialul de creștere pentru piața de food delivery este uriaș, iar Tazz își propune să ofere nu doar platforma de livrare, ci și comunitatea și resursele de care partenerii noștri au nevoie pentru a se adapta rapid și a crește odată cu apetitul românilor pentru mese gustoase ușor de comandat.”

Alin Șerban, CEO Tazz

Premiile galei Tazz Awards

În cadrul galei, Tazz a oferit alte 14 premii pentru restaurantele care ocupă poziții de top ca jucători digitali în industrie și în ecosistemul companiei:

  • Digital Restaurant of the year câștigat de Big Belly, cel mai mare premiu oferit pentru cea cele mai multe comenzi generate în anul 2022;
  • Best new restaurantcâștigat de Popeye’s, cel mai puternic business lansat în 2022 din perspectiva numărului de locații, a numărului de comenzi și a poziționării în topul preferințelor clienților;
  • Local gem gone national – câștigat de Dei Frati, restaurantul din Brașov care a devenit îndrăgit la nivel național și s-a bucurat de cea mai mare expansiune prin Tazz Republic, ca brand virtual;
  • Brightest Dark Kitchen câștigat de Burger Island, pentru performanța  în tranziția către digitalizare;
  • Best International Taste – câștigat de Burger King, partenerul cu cel mai mare număr de campanii comerciale derulate în platforma Tazz;
  •  Riders’ Choice câștigat de Jack’s Bistro, restaurantul cel mai votat de rideri pentru profesionalism, eficiență și amabilitate;
  • The Loyalty Chef câștigat de Express Chef, restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, în număr de 123;
  • The Tech Chef câștigat de Sphera Franchise Group, partenerul cel mai conectat la tehnologie;
  •  Meal ticket power provider – câștigat de Presto Pizza și oferit de partenerul Edenred, pentru restaurantul cu cele mai multe comenzi plasate și achiziționate cu carduri de masă;
  • Genius restaurant of the year câștigat de Hard Rock Cafe, pentru restaurantul cu cele mai multe campanii Genius, dar și cele mai multe comenzi cu produse Genius;
  • Sip of excellence câștigat de Dristor Kebap Delivery, restaurantul cu cele mai multe soft-drinks vândute în meniuri combo;
  • Fast and good câștigat de McDonald’s, partenerul care generează cei mai mulți clienți noi, cele mai multe comenzi și cele mai multe tranzacții;
  • Talk of the town câștigat de Jack’s Bistro, pentru restaurantul cu cele mai bune review-uri pozitive, dintr-un total de 16.385;
  • Local Love Brandcâștigat de Grande (CJ), Fresh Kebap (TM), Ando’s (BV), Fendi Kebap (B), Bătrânul Sas (SB), Sabroso (CT), restaurantele din țară care au adus o creștere vizibilă în business prin excelența serviciilor, preparatelor și dedicării.

Au fost înmânate premii și pentru partenerii din zona de retail:

  • Customer first expert – premiu câștigat de Auchan pentru partenerul cu cel mai mare rating;
  • Groceries favourite – câștigat de Kaufland, recunoscut ca retailerul cu cel mai mare număr de produse disponibile în platformă și cu cel mai mare număr de clienți.
  • Spark of innovation – premiu oferit partenerului B.A.T pentru inovațiile aduse în experiența disponibilă clienților în platformă.

Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Aplicația poate fi utilizată în peste 33 de orașe din țară.

Team

Recent Posts

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

45 de minute ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

o oră ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

o oră ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

2 ore ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

6 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

8 ore ago