În noua poziție, Gabriela Simion va fi responsabilă de Divizia de Retail, coordonând departamentele Small Businesses, Persoane Fizice, Multichannel & CRM, Gestionarea Retelei și biroul Customer Satisfaction, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Având o foarte bună înțelegere și cunoaștere a industriei bancare, Gabriela Simion aduce peste 20 de ani de experiență în retail banking, business development, gestionare clienți și produse de creditare. Anterior, a deținut funcții de conducere în mai multe instituții și grupuri financiare, unde a coordonat echipe importante, precum și portofolii mari de clienți și produse, se arată în comunicat.
Intesa Sanpaolo Bank are actualmente o cotă de piață de aproximativ 2%, fiind în prezent a 15-a bancă din România după volumul de active. Cu un portofoliu ce acum încorporează 55.000 de clienți de Retail, reprezentând în acest moment 40% din activele și pasivele băncii, Intesa Sanpaolo Bank se concentrează în 2019 pe consolidarea strategiei de piață, astfel încât să se adreseze cu o ofertă competitivă de produse și servicii financiare tuturor tipurilor de clienți – retail, corporate și IMM.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…