Gabriela Lungu, director de creație la Geometry UK pentru Diageo
Reading Time: 2 minuteGabriela Lungu s-a alăturat echipei Geometry UK, în calitate de director de creație al contului Diageo (brandurile Guinness, Baileys, Gordon’s, Tanqueray, Pimm’s, J&B). Din noua funcție, îi va raporta direct Executive Creative Director-ului agenției, Elspeth Lynn.
Gabriela Lungu are peste 20 de ani de experiență în industria de marketing și comunicare. În România, a condus două agenții de comunicare: Ogilvy Public Relations între 2002 și 2006, și The Practice (MSL The Practice), firma pe care de altfel a și fondat-o în 2006 și care a fost achiziționată de Publicis Groupe în 2013, când agenția era cotată ca una dintre cele mai creative firme de PR din lume. Din 2013, și-a început cariera internațională, mai întâi la Weber Shandwick UK, apoi ca director de creație la TBWA\ Londra. În 2017, a lansat WINGS | Creative Leadership Lab, un laborator nomad care merge peste tot în lume pentru a lucra cu profesioniștii și organizațiile cu potențial din industriile creative.
Și-a început cariera în 1996, pe când era studentă la Facultatea de Jurnalism, primul său job fiind de reporter pentru “Ziua”. În 1997, în urma unui curs de publicitate la facultate, a fost recrutată de Ogilvy și a devenit copywriter, postură în care vreme de 4 ani a creat reclame, iar din 2001 s-a orientat către PR. A fost mai întâi Creative Director, apoi a fost promovată până la poziția de Managing Director. A condus timp de patru ani biroul local al rețelei Ogilvy PR Worldwide. În noiembrie 2006, împreună cu Ioana și Stefan Iordache, liderii Leo Burnett, a fondat The Practice. În șase ani, cât timp a condus The Practice, agenția a câștigat peste 150 de nominalizări și premii la competiții locale și internationale (primul Leu la Cannes Lions pentru România în secțiunea de PR în 2010, marele premiu al SABRE Awards in 2008 – Platinum pentru Cel mai bun program de PR din EMEA, Global SABRE în 2012) .
Gabriela are o Diplomă Internațională în Management Strategic la University of Cambridge, International Examinations, și una în comunicare la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București. Studiilor universitare le-a adăugat traininguri în brand management, creativitate, strategie, PR, social media.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz