Gabriela Lungu continua ascensiunea internationala
Reading Time: 2 minuteTBWA\ Londra anunta angajarea Gabrielei Lungu in pozitia de director de creatie. Ea se alatura echipei de creatie a agentiei londoneze din care fac parte si Walter Campbell, Sean Doyle, Marcus Iless si Jason Fletcher.
In noua pozitie va raporta lui Peter Souter, presedinte si Chief Creative Officer, si lui Jeremy Carr, Executive Creative Director al TBWA\ Londra.
Printre brandurile pentru care Gabriela va lucra se numara Airbnb, Lidl si Adidas.
Anterior TBWA, in martie 2013, a fost recrutata de Weber Shandwick, unde, dupa primele sase luni, a fost numita Chief Creative Officer pentru UK si EMEA.
Gabriela Lungu este unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati specialisti romani in comunicare, cu peste 15 ani de experienta in domeniu si peste 10 ani de experienta manageriala, conducand doua dintre cele mai importante firme de PR din Romania, Ogilvy PR Worldwide si The Practice (2006 – 2013).
Gabriela Lungu a fost rand pe rand jurnalist, creativ in publicitate si apoi consultant de relatii publice. Si-a inceput cariera in 1996, pe cand era studenta la Facultatea de Jurnalism si a lucrat ca reporter pentru “Ziua”, in departamentul de politica interna. In 1997, in urma unui curs de publicitate la facultate, absolvit cu nota maxima, a fost recrutata de Ogilvy si a devenit copywriter, postura in care vreme de 4 ani a creat reclame. In 2001 s-a orientat catre PR. A fost mai intai Creative Director, apoi a fost promovata pana la pozitia de Managing Director. A condus 4 ani biroul local al retelei Ogilvy PR Worldwide, cu rezultate foarte bune (locul 3 in topul agentiilor de PR romanesti).
In noiembrie 2006, in parteneriat cu Ioana si Stefan Iordache, liderii Leo Burnett, a fondat The Practice, agentie afliata din 2014 la MSLGroup. In 2012, The Practice a fost recunoscuta drept una dintre cele mai creative agentii de PR din lume (locul 13 in The Holmes Report Creative Index 2012).
In sase ani, cat timp a condus The Practice, agentia a castigat peste 150 de nominalizari si premii la competitii internationale (primul Leu la Cannes Lions pentru Romania in sectiunea de PR in 2010, marele premiu al SABRE Awards in 2008 – Platina pentru Cel mai bun program de PR din EMEA, Global SABRE in 2012) sau locale, a devenit cea mai premiata agentie de PR romaneasca si Agentia de PR a Anului in Romania (a doua oara, dupa 2009). Agentia de afla in top 10 firme de PR in privinta rezultatelor financiare si are un portofoliu extins de clienti.
Gabriela are o Diploma Internationala in Management Strategic la University of Cambridge, International Examinations, si una in comunicare la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Bucuresti. Studiilor universitare le-a adaugat traininguri in brand management, creativitate, strategie, PR, social media etc.
In 2013 a fost membru al juriului Dubai Lynx, in 2010 a jurizat la Cannes Lions, iar in 2009 la EMEA SABRE Awards.
Un interviu Biz in exclusivitate cu Gabriela Lungu despre noua functie puteti citi aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz