Publicis Groupe UK a anunțat astăzi lansarea LeSHOP, o agenție de creație specializată în construirea de branduri în spațiul comercial.
Într-o eră în care fiecare moment poate fi cumpărat, oferta LeSHOP, care include activarea brandului, retail experience și omnichannel marketing, va ajuta clienții să integreze fără probleme marca și comerțul. Noua agenție încearcă să facă mărcile de neratat oriunde și oricând se ia o decizie de cumpărare, pentru a stimula creșterea atât a capitalului de brand, cât și a performanței comerciale pentru clienți.
Reunind expertiza de la Publicis Groupe UK și născut din Publicis London, anterior Publicis•Poke, LeSHOP reunește brandul, comerțul și CRM cu o echipă de peste 80 de specialiști care lucrează cu 20 de branduri-clienți, încă de la lansare. LeSHOP are birouri în Londra și Dublin, iar clienții fondatori includ BT:EE, Nomad Foods și OVO.
Shopul creativ va fi condus de Amanda Farmer. De când s-a alăturat Publicis•Poke în 2022, acum Publicis London, Farmer a condus oferta comercială a agenției în calitate de Chief Client Officer. În timp ce ocupa acest rol, ea a generat o creștere impresionantă, a crescut veniturile și a dublat dimensiunea echipei sale. Înainte de a se alătura Publicis Groupe UK, Farmer a fost Chief Client Officer la „The Pharm” de la WPP, după cinci ani la VMLY&R (acum VML), ultima poziție fiind cea de Managing Director.
„Ne aflăm într-o nouă frontieră a creativității în care comerțul nu este doar capătul tranzacțional al unui canal tradițional de marketing, astăzi totul poate fi o experiență comercială. Misiunea noastră cu LeSHOP este să aducem creativitate pentru a construi branduri care nu doar există în comerț, ci sunt concepute pentru asta,” a spus Amanda Farmer, CEO, LeSHOP.
Lui Farmer i se alătură Mark Jenkins în calitate de Chief Strategy Officer, Gabriela Lungu în calitate de Chief Creative Officer și Maria McDowell ca Director de operațiuni. Echipa de conducere executivă lucrează împreună din 2023 pentru a forma noua agenție.
Comportamentul de cumpărare al consumatorilor s-a schimbat dramatic în ultimii ani, creând un nou peisaj creativ pentru comerț. LeSHOP va oferi povestiri creative de-a lungul întregii călătorii a clienților, care se bazează pe perspective comportamentale, pentru a stimula vânzările și a consolida mărcile clienților.
Lansarea LeSHOP semnalează angajamentul suplimentar al Publicis Groupe UK de a extinde oportunitățile comerciale pentru clienți și urmează achiziționarea de către Publicis Groupe a Mars United, cea mai mare companie independentă de marketing comercial din lume. Mars îi ajută pe marketerii să facă produsele lor cele mai bune alegeri atât în cumpărături online, cât și offline, prin consultanța în retail, expertiza în media comercială și platforma proprie de informații despre cumpărători.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…