Marketing

g7 Marketing se alătură grupului WaveCrest

Reading Time: 3 minute

g7 Marketing, un jucător cheie în industria românească de retail marketing, anunță afilierea la WaveCrest Group, agenția de shopper & experience marketing lider în Scandinavia.

Lansată în 1999, g7 Marketing s-a focusat întotdeauna pe creștere: a brandurilor pentru care lucrează, a oamenilor din agenție și a propriului business. În cei peste 20 de ani de activitate, g7 și-a construit o expertiză solidă în FMCG, Consumer Electronics și Retail.

Povestea agenției a început cu o echipă formată din 3 oameni și a ajuns astăzi la o forță de muncă de peste 500 de persoane, acoperind întregul ecosistem de retail din România. De-a lungul anilor, g7 Marketing și-a îmbogățit constant capabilitățile in-house și portofoliul de servicii, oferind în prezent soluții complete de Retail Execution și Retail Experience.

Asocierea g7 Marketing cu European Field Marketing Partners din 2015 a generat, la rândul ei, o deschidere către piețe internaționale și a dus la o colaborare mai apropiată cu cele mai mari agenții de retail marketing din Europa, prin schimburi de experiență, training- uri comune și proiecte punctuale. Colaborarea cu WaveCrest, de asemenea membru în EFMP, a început cu câteva proiecte specifice și a dovedit rapid că cele două agenții se potrivesc din mai multe perspective și că împărtășesc aceeași viziune pentru viitor.

“Încă de la înființare, în agenția noastră au fost clare două priorități: să venim constant cu propuneri noi pentru industria în care activăm și să construim o cultură organizațională puternică, bazată pe valori și pe o etică solidă. Suntem convinși că rezultatele pozitive pe care le generăm atât pentru clienții, cât și pentru echipa noastră, sunt urmarea firească a respectării acestor două angajamente. Faptul că am întâlnit în WaveCrest un partener care împărtășește aceleași convingeri ne-a făcut să mergem mai departe pe un drum comun,” a declarat Florina Zamfir, CEO g7 Marketing.

WaveCrest are o poziție de lider de piață în țările nordice, activând în Danemarca, Finlanda, Norvegia și Suedia. Portofoliul de servicii include creație, strategie de brand, comunicare și design, soluții de Martech, Shoppper Marketing și evenimente. Agenția se diferențiază printr-o viziune inovatoare, aducând împreună creativitatea și pasiunea oamenilor din echipă cu puterea unei infrastructuri de instrumente digitale, construite special pentru industria de retail marketing .

Ținem mult la viziunea noastră și ne-am bucurat să descoperim în g7 un partener cu aceleași preocupări ca și noi: ambiție pentru viitor și apreciere pentru oameni. Dorința de a merge mai departe împreună a fost un pas natural. Având g7 în grupul WaveCrest, echipa noastră se consolidează cu expertize suplimentare și oameni talentați,” a afirmat Sune Nielsen, CEO WaveCrest Group.

Ce se îmtâmplă după fuziunea g7 Marketing și WaveCrest

Pe lângă serviciile specifice de retail marketing, WaveCrest are în portofoliu și o serie de instrumente digitale inovatoare, ca de exemplu platforma de retail SaleMate, Digital Shelf sau Virtual Shop Assistant. Compatibilitatea la nivel de servicii este unul dintre punctele forte ale acestei fuziuni. Agenția nou creată va opera în 5 piețe internaționale, cu o echipă de peste 1.000 de profesioniști și va atinge în 2022 o cifra de afaceri de 23 milioane EUR.

Fuziunea nu va impacta operațiunile g7 Marketing din România, agenția își va continuă activitatea în toate ariile și pentru toți clienții curenți, însă va beneficia acum de knowhow-ul și capabilitățile suplimentare ale unei agenții pan-europene. De asemenea, acest pas deschide pentru brandurile locale, cu planuri de expansiune, o oportunitate facilă de a accesa piețele scandinave.

În noua structură, sub logo-ul g7 WaveCrest, CEO-ul actual va prelua funcția de Country Manager, iar membrii echipei extinse vor avea posibilitatea de a accesa și noi roluri la nivel internațional, în cadrul grupului sau în Hub-urile de excelență nou-înființate.

WaveCrest își propune să devină una dintre cele mai mari agenții de retail din EMEA și va continua strategia de expansiune în următorii ani, atât prin intermediul achizițiilor cât și al fuziunilor strategice cu agenții independente. Având un puternic angajament ESG (Environment, Social & Corporate Governance), grupul își dorește să dezvolte o nouă generație de servicii de retail marketing, unificate într-o platforma comună.

Romanita Oprea

Recent Posts

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

44 de minute ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

o oră ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

o oră ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

2 ore ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

6 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

8 ore ago