G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global
Reading Time: < 1 minut<p> Dupa anuntul legat de formarea celei mai mari agentii de activare de brand din lume in iunie 2012, Geometry Global a prezentat recent noua identitate unitara a birourilor din tarile in care activeaza. In Romania, noul grup reprezinta un rebranding al agentiilor G2 Romania si Ogilvy Action.</p> <p> </p> <p> Biroul Geometry Global din Bucuresti pastreaza sediul de pana acum, cadirea istorica din Strada Frumoasa, nr. 39 si portofoliul de clienti. Echipele vor avea aceeasi structura ce acopera toate ariile unei comunicari integrate, iar focusul va fi indreptat spre activarea de brand. Identitatea vizuala Geometry Global spune povestea din spatele brandului, reflectand filozofia noii agentii: “Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor, transformand tehnici de comunicare relevante si idei creative in conductori eficienti si profitabili pentru cresterea businessului.</p> <p> </p> <p> Managementul filialei din Romania este format din: Mircea Pascu (Managing Director), Florina Voevod (Financial Director), Alina Buzatu (Deputy Managing Director) si Mihai Fetcu (Creative Director).</p> <p> </p> <p> “Geometry Global in Romania nu numai ca va avea un suport impresionant din partea grupului, dar va reprezenta totodata un jucator cu o expertiza unica pentru clientii care isi doresc masurabilitate, creativitate si diferentiere”, a declarat Mircea Pascu, Managing Director, Geometry Global Romania.</p> <p> </p> <p> Echipa Geometry Global in Romania este alcatuita din 150 de oameni cu expertiza toate ariile comunicarii integrate. Anul trecut cele doua companii din grup au avut o cifra de afaceri cumulata de aproximativ 70 de milioane de lei.</p> <p> </p> <p> Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz