În Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generația Z este îngrijorat pentru viitorul său, care a fost influențat puternic de pandemia de Coronavirus. Proiectul Futureproof, lansat în 10 țări ale Grupului Deutsche Telekom, printre care și România, își propune să susțină Generația Z și să valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generația viitoare în drumul către un viitor de succes. Este o platformă de sprijin care a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere, dar și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.
Cu susținere de la premianți Grammy
Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilitaților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de Billie Eilish, câștigătoarea a șapte premii GRAMMY.
”În contextul actual, mai mult ca oricând, ne dorim să venim în ajutorul Generației Z cu instrumente digitale care să îi ajute pe tineri să identifice oportunități de dezvoltare profesională și să își transforme pasiunile și abilitățile individuale în atuuri pentru viitor,” afirmă Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.
Gamification
În centrul Proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit, care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră. Platforma folosește modelul RIASEC (personalitate vocațională) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori să identifice oportunități viitoare pentru cariera lor. Instrumentul îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele lor viitoare.
Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.
Învățământ dual
Alături de acest instrument, hub-ul online al Proiectului Futureproof pune la dispoziția tinerilor resurse utile create de experții Deutsche Telekom, dintre care menționăm: informații și sfaturi despre cum să construim un CV, cum să ne pregătim pentru un interviu de angajare sau cum să ne consolidăm prezența în social media.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…