Categories: Stiri

Future Makers 2022. Program de incubare pentru start-up-uri din Centrul și Estul Europei

Reading Time: 2 minute

Premiile ce le pot primi cei care participă la competiția Future Markets constau în premii de 20.000 de euro, incubare, mentorat internațional și conectare cu fonduri de investiții pentru startups din 6 țări central și est-europene (Bulgaria, Grecia, Ungaria, România, Serbia și Ucraina). Aplicațiile pot fi depuse până pe 15 mai.

În 2022, competiția Future Makers va fi împărțită în două cohorte. Cohorta de primăvara, denumită “The Trained Ones Edition”, se va desfășura în perioada mai – iulie și se adresează afacerilor cu o maturitate de 1-2 ani pe piață. În toamnă, cohorta “The Beginners Edition” este destinată persoanelor care se află în etapa de ideație a afacerii și are scopul de a îi pregăti pentru aventuroasa lume a business-ului. În cadrul programului Future Makers, tinerii beneficiază de mentorat din partea unor experți și antreprenori internaționali, peste 30 de ore de ateliere antreprenoriale, de tehnologie și foresight, acces la experți în industrie, o platformă globală de educație și networking, pitch-uri în fața unor fonduri de investiții, un kit digital pentru elaborarea planului de afaceri și membership în comunitatea internațională geneSIS, platforma de învățare & networking a Social Innovation Solutions. Înscrierile se fac până pe 15 mai pentru ediția “The Trained Ones”. Aplicațiile pot fi depuse până în 15 mai: https://bit.ly/FutureMakers2022

15 din cele 50 de echipe participante vor avea ocazia să își prezinte ideile și afacerile în fața juriului Future Makers în noiembrie. Premiile de anul acesta vor fi distribuite în funcție de ediția din care echipele fac parte, constând într-un premiu de 15.000 euro pentru afacerile mature și 5.000 de euro pentru cei care se află la început de drum. În plus, la sfârșitul lunii noiembrie, startup-urile selectate vor avea oportunitatea de a-și prezenta afacerile în fața unui grup de investitori internaționali.

“Responsabilitatea pentru o lume mai bună cade și pe umerii antreprenorilor. Acești vizionari, hustlers, căutători de soluții sunt cei care transformă ideile în realitate și oferă soluții pentru problemele viitoare. Rolul Incubatorului Future Makers este de a fi un catalizator, oferind instrumentele, investițiile financiare și conexiunile de care au nevoie antreprenorilor la începutul călătoriei lor. Ne angajăm să dezvoltăm ecosistemul antreprenorial regional din Europa Centrală și de Est, creând un mediu în care antreprenorii să progreseze dincolo de perioada de incubare, construind în cele din urmă o lume mai bună pentru noi toți.” – Roxana Cojocaru, Incubation Lead Social Innovation Solutions.

Printre câștigătorii Future Makers din anii trecuți se numără toboro (o platformă de închiriere de obiecte de zi cu zi), swim.me (dispozitiv smart pentru înotători cu probleme nevazatoare), Dataphoria (platformă care folosește data analytics și unelte de inteligență artificială pentru a analiza potențialul de sustenabilitate al ONG-urilor și guvernelor), DOIT (aplicație unde tinerii pot să-și dezvolte skill-urile prin challenge-uri practice), Aventurile Tzitzi-Poc (teatru și AR pentru copii), Synovius (proteze pentru recuperare medicală), Polymore (algoritm AI de selecție a deșeurilor plastice).


Future Makers este organizat de Social Innovation Solutions și co-organizat de Global Shapers Bucharest Hub cu sprijinul Raiffeisen Bank și eMag România.

Cristi Dorombach

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

10 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

10 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

14 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

15 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

17 ore ago