Fulfillment by eMAG, investiție de 1,25 milioane euro
Reading Time: 2 minuteeMAG a investit până acum 1,25 milioane de euro în testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect-pilot prin care retailerul online se ocupă de comenzile sellerilor din Marketplace. Până la finalul anului viitor, compania urmează să investească încă pe atât în extinderea sa.
Proiectul-pilot este gratuit pentru aproximativ 50 de selleri și 50.000 de produse, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot în valoare de 250.000 euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG.
Prin FBE, partenerii eMAG din Marketplace primesc: servicii de recepție, servicii de depozitare, operațiuni de picking, servicii de împachetare, servicii de livrare la clientul final, relații cu clienții, procesarea retururilor de la clienți, atunci când acestea apar.
Decizia realizării implementării programului FBE vine după ce, anul trecut, eMAG a investit masiv în zona logistică proprie peste 76 milioane euro.
“Fulfillment by eMAG (FBE) este încă o dovadă că eMAG Marketplace își respectă promisiunea făcută încă de la lansare, aceea de a aduce valoare partenerilor și clienților săi, precum și o reconfirmare că eMAG este deja un ecosistem pentru e-commerce. Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește”, a declarat Florin Filote, Marketplace Director, eMAG.
Proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni, după care compania va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor modalitatea în care programul va putea fi accesat.
eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru țări unde compania este prezentă: România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.
eMAG a dezvoltat tot mai multe instrumente în ultimii trei ani de activitate, în vederea eficientizării activității partenerilor săi și a investit mai bine de 12 milioane euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.
Calitatea serviciilor oferite este monitorizată de programul “Account Health”, iar reclamațiile sunt gestionate mai repede datorită unui tool special. Calitatea produselor este evaluată de instrumentul “Product Health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de “Courier Health”.
În plus, eMAG a lansat platforma de training eMAG Academy, care ajută sellerii să dezvolte afaceri cu impact în comunitățile de unde provin. În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz