Unilever intră în acționariatul FruFru
Reading Time: < 1 minutGrupul Unilever intră în acționariatul FruFru, brandul și conceptul de mâncare fresh lansate în 2006 de Mihai Simiuc. Tranzacția urmează să fie finalizată după aprobarea Consiliului Concurenței.
Potrivit unui comunicat FruFru, parteneriatul cu Unilever va duce la formarea unei platforme de susținere a nutriției sănătoase printr-o serie de principii de business care țin cont de impactul asupra mediului.
”Ne-am hotărât să schimbăm obiceiurile de consum și să creăm un impact pozitiv în viața oamenilor prin mâncare sănătoasă și bună. De atunci am rămas dedicați acestor idealuri, producem bunătăți sănătoase, proaspete și nu încetăm să inovarea pentru o nutriție mai bună. Încă există un decalaj între ambițiile noastre și acțiunile pe care reușim să le întreprindem în ceea ce privește impactul asupra mediului și educația pentru o alimentație sănătoasă. Prin parteneriatul cu Unilever, sperăm să închidem acest decalaj și să avem un impact pozitiv mult mai mare”, a declarat Mihai Simiuc, fondatorul brandului FruFru.
FruFru este primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România, fondat în 2006.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz