FrieslandCampina vrea să consolideze relația cu fermierii din Ardeal
Reading Time: < 1 minutFrieslandCampina a inaugurat un departament de dezvoltare a relației cu fermierii, ce are rolul de a monitoriza implementarea programelor de dezvoltare a fermelor din Ardeal care furnizează laptele pentru producerea gamei Napolact și creșterea sustenabilă a rețelei de ferme partenere a FrieslandCampina România.
Noul departament este condus de către Laurențiu Gioroc, anterior Marketing Manager. El este licențiat în Drept și are un Executive MBA în management și marketing. Și-a început cariera în vânzări în anul 1997, iar în 2001 s-a îndreptat către marketing, acumulând până în prezent 19 ani de experiență în industria FMCG și industria tutunului. S-a alăturat echipei FrieslandCampina începând cu ianuarie 2013, din poziția de Marketing Manager pe categoria brânzeturi.
Laurențiu Gioroc conduce echipa de experți “Meșterii Laptelui” care a fost formată pentru a deveni liantul dintre companie și fermieri. Membrii acestei echipe furnizează fermierilor informațiile și sprijinul necesar pentru a îmbunătăți procesele din cadrul fermelor și gestionează programele de training.
FrieslandCampina România este parte din compania olandeză FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, iaurturi de baut si unt.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz