Business

FrieslandCampina a inaugurat centrul logistic din Mureș, situat într-un nou parc industrial de 12 mil. euro

Reading Time: 3 minute

FrieslandCampina a inaugurat noul centru logistic din parcul industrial de clasă A Mureș City Logistics, situat în Cristești, lângă Târgu Mureș, consolidându-și astfel operațiunile din România. Proiectul Mureș City Logistics reprezintă o investiție de peste 12 milioane de euro.

FrieslandCampina a fost primul asociat în proiectul Mureș City Logistics, dezvoltat de Global Vision în parteneriat cu Globalworth, beneficiind de un sfert din clădirea nou construită. În cei 4.500 mp a fost implementată o soluție de tip “Built-to-Suit” în care FrieslandCampina România se bucură acum de operațiuni livrare comenzi optime atunci când vorbim de calitate, eficiență, timp și cost.

Spațiul face parte dintr-un proiect de dezvoltare de tip single roof, cu o suprafață totală de 18.000 mp. Proiectul de tip city logistics este situat într-o zonă strategică, în apropierea orașului Târgu Mureș, oferind conectivitate foarte bună din punct de vedere logistic.

Proximitatea față de oraș și față de unitatea sa de producție din Târgu Mureș sunt factorii cheie care au determinat FrieslandCampina să își consolideze activitățile în cadrul Mureș City Logistics, la Cristești.

“Noul centru logistic este în concordanță cu creșterea sustenabilă a companiei, acest pas pe care l-am făcut în dezvoltarea zonei de logistică contribuind la creșterea competitivității operaționale a FrieslandCampina România. În noul centru logistic – un spațiu automatizat, care încorporează atât cea mai nouă tehnologie, cât și un consum eficient de energie, fiind din punct de vedere al procesului mai prietenos cu mediul – toate activitățile noastre zilnice se vor desfășura în conformitate cu standardele și valorile noastre și va susține livrările de produse lactate de 100.000tone/an.”

Ferenc Szecskó, CEO FrieslandCampina Romania

Mureș City Logistics este un prim proiect dintr-o serie de parcuri city logistics care urmează să fie dezvoltate în proximitatea orașelor principale și secundare. Târgu Mureș devine, astfel, unul dintre punctele cheie de pe harta planurilor de extindere a proiectelor logistice și industriale.

“Proiectele dezvoltate de Global Vision, axate pe soluții personalizate și sustenabile sunt menite să genereze impact economic major la nivel regional și local. Mureș City Logistics este proiectul pilot din seria City Logistics Last Mile, concept lansat anul trecut, parte din strategia noastră de a dezvolta proiecte industriale și de logistică în proximitatea marilor orașe din toate regiunile țării. Fiecare proiect livrat cu succes reprezintă un nou pas în direcția dezvoltării unor comunități de afaceri puternice – parcurile noastre devenind hub-uri de business ce acomodează jucători din industrii diferite care își doresc extindere pentru optimizarea operațiunilor.”

Sorin Preda, CEO & Founder Global Vision

Proiectul Mureș City Logistics este situat într-un punct strategic, de-a lungul coridoarelor principale de transport național și internațional, cu acces facil la autostrada A3, dar și la rețeaua de drumuri existentă, oferă o bună conectivitate cu vestul, centrul țării, precum și cu Capitala.

“Ne bucură întotdeauna când putem să livrăm sub umbrela Globalworth Industrial spații sustenabile care să corespundă celor mai exigente cerințe ale pieței.  Spațiile cu temperatură controlată adresează o piață de nișă în expansiune, iar faptul că un partener precum FrieslandCampina, pentru care cele mai bune opțiuni în materie de localizare, calitate și funcționalități practice avansate sunt normă a ales Mureș City Logistics confirmă standardele înalte ale proiectelor noastre.”

Mihai Zaharia, Director de Investiții Globalworth România și Director Piețe de Capital Globalworth Group

FrieslandCampina România este parte a companiei olandeze Royal FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume. FrieslandCampina este prezentă pe piața românească cu mărcile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Brandul local Napolact este un brand în creștere și primul brand românesc de lactate din Top 50 de branduri românești conform Biz.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

44 de minute ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

46 de minute ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

7 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

7 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

7 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

7 ore ago