Categories: Marketing

Friends investeste 500.000 de dolari intr-o noua constructie de business

Reading Time: 2 minute

<p> La aniversarea a zece ani de la infiintare, agentia de publicitate Friends Advertising anunta inceperea unui proces de reinventare a businessului pentru care are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari.</p> <p>  </p> <p> Investitia presupune resurse noi in agentie (creatie, strategie si planificare), traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.</p> <p>  </p> <p> “Nu este vorba o infuzie de capital strain, e o decizie pe care o asumam noi, actionarii, ca  investitie in dezvoltarea unui produs de strategie si creatie, apt sa comunice relevant cu consumatorul atat in paradigma traditionala media, cat si in cea digitala sau formule hibride, acolo unde este cazul”, a declarat pentru Biz, Sorin Tranca, Fondator si Director de Creatie al Friends Advertising.</p> <p>  </p> <p> “La final, Friends va putea decide tot mai stiintific unde atinge mai bine, mai des si mai relevant un consumator al brandului X, care are tot mai multe obiceiuri digitale”, a explicat Sorin Tranca.   </p> <p>  </p> <p> “In primul deceniu de viata, Friends si-a centrat intregul proces de creatie pe cunoasterea consumatorului. Putem spune ca suntem un start-up, cu acelasi focus – pe consumator si nevoia lui de infotainment –, dar pe o noua constructie de business, mai inteligenta”, a completat Sorin Tranca.</p> <p>  </p> <p> Tot acest proces de dezvoltare se va derula pe tot parcursul anului 2013.</p> <p>  </p> <p> “Interactivitatea si eficienta in comunicare vor fi pilonii Friends in strategia si procesul de creatie multimedia”, a declarat Nicu Stancescu, Managing Director al Friends Advertising.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.friendsadvertising.ro”>Friends Advertising</a> a fost fondata in 2003, la initiativa lui Sorin Tranca si Bojan Spasi?, cea mai longeviva echipa de creatie (15 ani) din industria autohtona de publicitate. In 2006, Friends a facut primii pasi catre dezvoltarea catre mediul digital, alocand resurse si competente dedicate mediului online.</p> <p>  </p> <p> Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca si a avut o cifra de afaceri de 3.838.699 lei in 2012 (+67%).</p> <p>  </p> <p> In 2008, Friends a pus bazele Fundatiei Friends for Friends (FFFF), care a dezvoltat o serie de proiecte inovatoare si cu caracter de antreprenoriat social, cum ar fi Premiile Superscrieri, Creative Fitness Studio, Biblioteca de Inovatie, Ciorne, Lobul Creativ.</p> <p>  </p> <p> Printre proiectele agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).</p> <p>  </p> <p> Printre clientii pe care Friends ii deserveste sau pentru care a lucrat in ultimii 10 ani se numara: Heineken (Silva), Unilever (Dero, Coccolino, Algida, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe), Philip Morris International (Chesterfield, Phillip Morris, L&M), Love Plus, SIBEX, IGSU, Danone, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.</p> <p>  </p> <p>  </p>

Team

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

12 minute ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

29 de minute ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

o oră ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

2 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

2 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

2 ore ago