MarComm Publicitate

Freshful lansează o nouă campanie bazată pe prospețime

26 aug. 2022 2 min

Freshful lansează o nouă campanie bazată pe prospețime

Reading Time: 2 minute

De la bunătăți la necesități, indiferent ce e trecut pe lista de shopping, Freshful aduce la ușa clienților săi produse de la sute de producători locali și internaționali. Cu Freshful, cumpărăturile săptămânale se realizează extrem de ușor. Clientul alege, plasează și primește în intervalul orar selectat. Simplu, prospețimea chiar vine direct acasă. 

Pentru a arăta diversitatea și traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea cărora au folosit tehnologia CGI. 

Execuțiile includ produse care înglobează cel mai bine ADN-ul de brand, pentru că ele reprezintă prospețimea recunoscută a produselor, dar și un univers de game care merg dincolo de ingredientele ultra-fresh: banana, pâinea, berea și șamponul.   

Mișcându-se pe ritmurile și versurile readaptate ale melodiei Fetițe dulci ca-n București, produsele sunt surprinse cu ajutorul dronelor, pe străzile din București, integrându-se agil prin traficul capitalei, pe drumul lor de la Depozitul Freshful la casele clienților.

Pentru noile execuții video am folosit CGI cu scopul de a construi o experiență virtuală imersivă pentru consumatorii Freshful. Ținând cont de faptul că nevoia senzorială de a mirosi și vedea alimentele achiziționate a existat mereu, fiind principala barieră în achiziția produselor proaspete din online și că, în cazul Freshful, nu există un contact fizic direct între clienți și produse, ne-am dorit să cream o conexiune emoțională cu aceștia prin intermediul produselor noastre

Suntem mândri de aceste videos pe care le-am conceput și realizat alături de Jam Session Agency și care vor fi difuzate în perioada august-octombrie în mediul online” menționează Anca Leopea, Marketing Manager – Freshful by eMAG. 

„Dubele reprezintă elementul recognoscibil Freshful, iar modul în care una dintre acestea a fost surprinsă în noile spoturi video, livrând produse pe străzile din București și păstrând „lanțul frigorific”, reiterează într-un mod creativ ideea prospețimii de la sursă la client” – Adina Enache, Brand Manager – Freshful by eMAG.

„Ne-am dorit să personificăm esența brandului și să transpunem literalmente prospețimea pe străzile Bucureștiului. Dacă ar fi să traducem vizual line-ul campaniei și ce înseamnă că prospețimea vine la tine, ar însemna să vedem zi de zi la semafor unul dintre produsele Freshful supradimensionate și pe 4 roți” – Gabi Coman, Senior Copywriter – Jam Session Agency.

Prospețime Freshful

„Atunci când vă întâlniți cu o dubiță Freshful prin oraș imaginați-vă că în spatele ușilor de metal sunt chiar miile de articole pe care clienții le comandă. A fost distractiv să ne imaginăm acest vehicul jucăuș care îți arată chiar asta: esența serviciului. Acel produs pentru care nu mergi nicăieri, pentru că străbate el tot traficul ca să vină la tine” – Alina Nechita, Senior Art Director – Jam Session Agency.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: