Companii Stiri

Freshful by eMAG după aproape 6 luni pe piață: peste 30.000 de clienți unici, comanda medie este de 250 de lei

14 apr. 2022 2 min

Freshful by eMAG după aproape 6 luni pe piață: peste 30.000 de clienți unici, comanda medie este de 250 de lei

Reading Time: 2 minute

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online, a depășit pragul de 30.000 de clienți (care au făcut cel puțin o comandă) și are ca țintă să adauge încă 100.000 de clienți unici până la 1 aprilie 2023.

Compania s-a lansat pe piața din București și Ilfov în octombrie 2021 și oferă peste 20.000 de produse alimentare pentru nevoile de zi cu zi, inclusiv produse proaspete, dintr-un depozit propriu de ultimă generație amplasat la Ștefănești. Produsele sunt livrate rapid și în deplină siguranță până la ușa clientului, cu mașini cu temperatură controlată în 2 ore de la plasarea comenzii.

Valoarea medie a comenzii pe Freshful by eMAG e de 250 de lei

Freshful rezultate 175 de zile

„Am depășit cu 15% cea mai optimistă estimare privind comenzile în platforma Freshful by eMAG. Am depășit deja pragul de 30.000 de clienți unici, iar valoarea medie a coșului de cumpărături este de 250 de lei”, a declarat Andrei Popescu, General Manager, Freshful by eMAG.

Unul din cinci clienți Freshful by eMAG face cel puțin o comandă pe săptămână. Platforma a depășit pragul de 1.000 de comenzi pe lună, recordul fiind până acum de 1.363 comenzi pe lună.

Peste 50% din vânzări o reprezintă produsele proaspete. Freshful by eMAG are 550 de furnizori în total, dintre care 60% sunt producători, nu doar distribuitori, iar 25% sunt mici producători.

Compania are deja producție proprie pe zona de legume, dar vrea să se extindă în acest domeniu și să înceapă și cultivarea de fructe. Accentul va fi pus pe produse ecologice.

Investiții de 5 mil. euro

Freshful
Anca Leopea, Marketing Manager, și Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Investițiile în lansare au fost de 5 milioane de euro, în oameni, în tehnologie și în zona operațională (mașini, livratori etc.). Pentru acest an, compania are în plan investiții comparabile de ordinul milioanelor de euro. Direcțiile de investiții sunt mașinile pentru livrări, extinderea capacității depozitului propriu de la Ștefănești.

„Ne gândim la extindere în țară, dar nu anul acesta. Modelul nostru de business este pretabil la orașele mari, de peste 300.000 de locuitori. Deocamdată, căutăm locația pentru al doilea depozit lângă București, pentru a deservi mai bine Capitala și zona Ilfov.”

Andrei Popescu, General Manager, Freshful by eMAG

Depozitul Freshful by eMAG de la Ștefănești are zone de temperaturi controlate, pentru produsele congelate și refrigerate, dar și zone de temperatură ambientală. Din depozit, produsele sunt livrate cu mașini compartimentate tricameral, pentru a păstra lanțul de frig. Flota, care include și mașini electrice, va atinge curând 100 de mașini. Până în aprilie 2023, compania va crește numărul livratorilor de la 145 în prezent la circa 270.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: