Stiri

Freshful anunță 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

20 oct. 2022 3 min

Freshful anunță 55.000 de clienți în București și Ilfov într-un an de activitate

Reading Time: 3 minute

Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful a atras într-un an 55.000 de clienți din București și Ilfov, o creștere cu aproape 100% față de primele 6 luni de activitate, potrivit datelor comunicate de companie.

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fără intermediari) din România, a reușit să livreze în ultimele 12 luni 10 milioane de produse – de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice.

Alături de cei 550 de furnizori locali și internaționali listați în platformă, Freshful a oferit consumatorilor o sortimentație bogată, cu produse de foarte bună calitate, din care categoriile: fructe, legume, lactate, brânzeturi, ouă, carne și pește au însumat peste 50% din totalul vânzărilor. Alegerile clienților Freshful arată că preferințele acestora pentru gamele fresh și ultra-fresh au rămas neschimbate, iar interesul pentru o alimentație echilibrată, bazată pe prospețime și gust excepțional, continuă să fie unul puternic.

Inspirați de preferința consumatorilor pentru produse proaspete, savuroase și locale, Freshful a lansat, la mijlocul anului 2022, sortimentația Din Grădină”, prima inițiativă From farm to fork a companiei, prin care a pus pe masa românilor 30 de tone de legume cultivate la Băleni, jud. Dâmbovița. Roșii, dovlecei, vinete și ardei din soiuri noi, dar și soiuri care aduc înapoi gustul copilăriei, au fost crescute natural, în ritmul lor, din primăvară până în toamnă, de agricultori din tată-n fiu. Până la finalul anului, Freshful va extinde proiectul “Din Grădină” către zona de fructe autohtone și va introduce în platforma Freshful.ro: “Din Livadă” – mere, pere și gutui de Voinești.

Astăzi, în platforma Freshful 50% dintre furnizori sunt fermieri și producători locali de alimente, iar numărul lor va crește în perioada următoare pentru a face față numărului tot mai mare de clienți și pentru a satisface și cele mai exigente preferințe. 

„Am reușit să aducem experiența consumatorilor din offline în online și să le câștigăm treptat încrederea, iar asta se vede în creșterea de aproape 100% a numărului de clienți în ultimele luni ale anului și în gradul mare de satisfacție pe care aceștia îl au față de Freshful. În 2021 am propus un model nou de business – fără intermediari, prin care să legăm producătorii direct de clienți și să asigurăm produse mereu proaspete la prețuri bune, competitive, pentru toate nevoile clienților, precum și noi obiceiuri de shopping adaptate consumatorilor, iar zi de zi vedem cum Freshful crește spre maturitate.  

Consumatorii vor continua să caute noi modalități de a-și face viața mai ușoară și de a-și procura alimentele de care au nevoie pentru coșul săptămânal, într-un mod mai rapid, mai eficient și mai controlat. Pentru asta, toți cei 600 de angajați Freshful își fac zilnic treaba cu grijă,  pentru ca fiecare pungă de cumpărături să ajungă completă și cu punctualitate la destinație” afirmă Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Infografic aniversar Freshful by eMAG
În primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în aplicația mobilă

”Vânzarea, promovarea și livrarea produselor alimentare sunt doar o parte din povestea Freshful. Ca să devenim prima alegere de e-grocery pentru consumatorii din București și Ilfov, am căutat să oferim o experiență digitală completă, să fim o sursă de inspirație pentru rețete și o viață sănătoasă, să demonstrăm grijă pentru resurse, să contribuim la combaterea risipei alimentare și să oferim opțiuni de preț potrivite în contextul actual inflaționist”, a adăugat Andrei Popescu.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: