Antreprenoriat by BT

Fresco Jugo vrea business de 1 mil. lei în 2024 și va deschide o fabrică nouă pentru sucuri naturale

Reading Time: 2 minute

Fresco Jugo, producător de sucuri naturale din fructe și legume, vizează extinderea capacității de producție anul acesta și dezvoltarea națională printr-o unitate nouă de producție. Businessul de sucuri naturale are o țintă de 1 milion lei cifră de afaceri pentru 2024.

Fresco Jugo a pornit în 2018 ca business care să procese fructe și legume pentru producătorii din zona Iașiului. După primul sezon a fost extinsă producția cu o serie proprie de produse. Până în prezent, a procesat anual între 80 și 220 de tone pentru clienții care au vrut să-și valorifice produsele. Pentru producția proprie, Fresco Jugo a procesat în 2023 aproximativ 160 de tone de fructe și legume.

Fresco Jugo produce în prezent 8 sortimente diferite de suc natural, suc de portocale și limonadă îndulcită natural cu miere. Fructele sunt presate la rece, fără adaosuri, apă sau zahăr.

Ținta companiei pentru 2024 este atingerea cifrei de afaceri de 1 milion de lei. În anul precedent bilanțul a fost de 620.000 de lei. Obiectivele pentru 2024 prevăd și relocarea producției într-o fabrică nou construită în județul Iași. În prima fază de dezvoltare au fost alocate fonduri de 70.000 de euro și e vizată atragerea de fonduri europene de aproximativ 150.000 de euro pentru actualizarea utilajelor de producție. Noua fabrică ar crește capacitatea de la 1.500 de sticle, în prezent, până la 5.000 de sticle.

Principalele canale de distribuție sunt restaurantele, cafenelele și băcăniile, în principal din zona Moldovei în orașe precum Iași, Botoșani, Suceava, Bacău sau Piatra-Neamț. Compania a înregistrat însă și comenzi din alte orașe ale țării, cum ar fi București, Constanța sau Timișoara.

„Odată cu noua fabrică vizăm extinderea națională care va putea fi susținută și de triplarea capacității de producție. Vom putea astfel să dezvoltăm și parteneriate cu jucătorii mari din retail. Luăm însă în calcul, pe termen lung, să avem un magazin al fabricii, unde clienții pot explora gama de produse și să le aleagă pe cele pe care și le doresc. Am pornit acest business în urmă cu aproape 6 ani cu același obiectiv cu care mergem mai departe: să oferim produse de calitate superioară clienților noștri și să valorificăm cât mai bine resursele locale, reducând risipa. Ne bucură reacția celor care au avut ocazia să ne încerce produsele și tocmai de aceea vrem să ajungem la cât mai mulți români care să regăsească în Fresco Jugo gustul natural al unei băuturi răcoritoare.”

Eduard Prodan, cofondator Fresco Jugo

Fresco Jugo produce 8 sortimente diferite de sucuri, cele mai multe în combinație cu măr, dar și suc de portocale sau limonadă îndulcită doar cu miere de albine. În 2023, Fresco Jugo a procesat aproximativ 160 de tone de legume și fructe pentru producția proprie.

Team

Recent Posts

DHL se pregătește pentru sezonul de vârf în livrări. Crește capacitatea de transport aerian

DHL Express, cel mai mare furnizor de servicii de curierat expres internațional, și-a crescut investițiile în capacitatea de transport și…

16 ore ago

SOFTMEDICA estimează o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro în 2024

SOFMEDICA Group sărbătorește trei decenii de inovație în domeniul sănătății. Fondat în 1994, Grupul este prezent în șase țări europene:…

16 ore ago

Anul 2024, cea mai mare perioadă fără clădiri noi de birouri în București

Activitatea de închiriere pe piața de birouri din București a înregistrat, în primul semestru din 2024, o cerere nouă în…

16 ore ago

Copșa Mică va avea un parc fotovoltaic de 23 MW

CIS Group anunță semnarea contractului de execuție lucrări pentru construirea unui parc fotovoltaic, la Copșa Mică. Investiția totală a proiectului…

16 ore ago

Mayumi Kanagawa din SUA a câștigat Concursul Internațional George Enescu 2024, Secțiunea Vioară

Mayumi Kanagawa din Statele Unite ale Americii a câștigat Concursul Internațional George Enescu 2024, Secțiunea Vioară, după o Finală în…

17 ore ago

Peste 90% dintre antreprenorii din România consideră că amnistia fiscală din acest an este nedreaptă

Peste 90% dintre antreprenorii din România consideră că amnistia fiscală din acest an este nedreaptă față de contribuabilii care și-au…

17 ore ago