Free Communication, in reteaua PRGN
Reading Time: 2 minuteAgentia independenta de relatii publice Free Communication a devenit membru unic in Romania al PRGN – Public Relations Global Network, in urma unui proces de selectie care a durat aproximativ trei luni.
Cu venituri de peste 100 de milioane de dolari, PRGN este una dintre cele mai mari retele de relatii publice din lume. Reteau reuneste 49 de firme independente si peste 800 de profesionisti in comunicare, de pe sase continente.
Decizia a fost luata in cadrul celei de-a 40-a intalniri semestriale a retelei, care a avut loc saptamana trecuta la Londra. Alaturi de Free Communication, PRGN a mai primit un nou membru – Bianchi Public Relations, Inc. din Detroit, SUA.
“Adaugarea acestor doua firme remarcabile de relatii publice in reteaua noastra ne va ajuta sa ne intarim prezenta in Europa de Est si regiunea Midwest a Statelor Unite”, a declarat Uwe Schmidt, presedintele PRGN si proprietar al Industie AG, companie membra PRGN cu sediul in Hamburg, Germania.
“Am urmarit mult timp industria de comunicare la nivel global in scopul identificarii unei retele bine reprezentate, care sa ne ajute sa extindem aria de acoperire fara pretul renuntarii la ADN-ul propriu statutului de firma independenta. Selectarea noastra ca reprezentant unic al PRGN in Romania implineste perfect aceasta aspiratie. De asemenea, reprezinta confirmarea la nivel global a standardelor noastre – model de business, portofoliu de clienti, nivel calitativ al serviciilor. Nu in ultimul rand, deschide oportunitati foarte interesante de dezvoltare pe viitor si un acces real la resurse, networking si know-how international”, a explicat Alexandra Dinita, Director General si actionar principal Free Communication.
Partenerii PRGN se intalnesc de doua ori pe an in diverse orase din intreaga lume. Urmatoarea intalnire va avea loc in aprilie 2015, in Seattle, Washington.
Free Communication a fost fondata in 2002. Competentele principale includ consultanta pentru strategie corporatista si de brand, PR de produs, crisis & issue management, media relations, comunicare in mediul digital, comunicare interna, campanii CSR, evenimente de PR.
Printre clientii Free Communication se numara Airbus, Credit Europe Bank, Farmaciile DONA, JEREMIE (European Investment Fund), La Fantana, Lindab Romania, Mazda, Panasonic, Sanofi, SEQR, Wizz Air si Zentiva. Incepand din 2012, agentia face parte si din CEE Alliance for Strategic Communications (CEEASC), o retea regionala de PR care mai include agentii independente din Ungaria, Polonia, Cehia si Slovacia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz