Fotoliul din odaie, motivul din noua campanie Praktiker
Reading Time: < 1 minutNoua campanie publicitară derulată de Praktiker pariază pe spiritul nostalgic al românilor. Pentru a-i convinge pe consumatori că unele lucruri chiar merită schimbate, Praktiker și MullenLowe lansează o reinterpretare a șlagărului Mirabelei Dauer, transformat într-o baladă a micilor improvizații.
„Unele lucruri chiar merită schimbate, line-ul campaniei noastre, este cu adevărat un credo pentru Praktiker. De prea multe ori spunem merge și așa când, de fapt, soluțiile avantajoase sunt la îndemâna tuturor”, declară Mirela Ochiana, Marketing Manager, Praktiker.
Urmând conceptul creativ propus de MullenLowe, Mirabela Dauer este endorserul campaniei Praktiker de anul acesta, fiind și guest star într-un spot TV care rulează pe principalele stații TV în perioada 22 martie – 31 aprilie.
„Am pornit de la gândul că oamenii se atașează emoțional de obiectele din jur și refuză să le schimbe. Preferă, de multe ori, să le repare cu improvizații care doar fac problema mai mare. Am vrut să găsim acel ceva care să le dea imboldul necesar să renunțe la lucrurile vechi. Și nimic nu-ți dă putere mai tare după o despărțire decât o piesă precum super șlagărul clasic al Mirabelei Dauer, Fotoliul din odaie. Așa că am păstrat sentimentul melodiei și i-am schimbat versurile, astfel încât să funcționeze ca o piesă motivațională pentru cupluri, să realizeze că e ok să treci peste lucrurile vechi”, explică Raul Gheba, Copywriter, MullenLowe.
Mixul de comunicare este completat de TV, OOH, radio, online și instore, iar activitățile de PR sunt coordonate de agenția Golin.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz