Brand Focus Digital Marketing

Formula4 adaugă în portofoliu două noi training-uri pe teme conexe digitalului

7 nov. 2019 < 1 min

Formula4 adaugă în portofoliu două noi training-uri pe teme conexe digitalului

Reading Time: < 1 minut

Formula4 adaugă în portofoliul seriei din toamnă două noi training-uri de mobile marketing și UX & UI, desfășurate în parteneriat Dan Vîrtopeanu și Eugen Potlog.

Seria de training-uri de marketing online Formula4 adaugă lansează două noi cursuri pe subiecte conexe digitalului, dar care reprezintă arii de interes în rândurile specialiștilor din domeniu.

Training de Mobile Marketing , susținut pe data de 13 noiembrie, în parteneriat cu Dan Vîrtopeanu, cu o experiență în online de mai bine de 20 de ani, vine cu o serie de principii teoretice și practice pe subiectul mobile marketingului în România, a comportamentului utilizatorilor de mobile și tactici recomandate în mobile marketing .

În plus, cursul abordează prin sesiuni practice și subiectele tehnologiei de tip NFC, Bluetooth și Beacons pentru optimizarea rezultatelor digitale a brandurilor, UX & UI la nivel de dispozitive mobile și impactul asupra brandurilor, dar și website-uri de mobile versus aplicații mobile și tips&tricks.

Training de UX & UI, organizat pe data de 26 noiembrie, în parteneriat cu Eugen Potlog, certificat internațional în user experience, cu o experiență în online de peste 13 ani, aduce principii teoretice și practice de teme de user experience în dezvoltarea site-urilor și aplicațiilor de brand intuitive.

Cursul abordează prin sesiuni practice următoarele subiecte: Principii de mobile UX & UI și impactul asupra rezultatelor brandurilor; construirea de Personas și de User Journey și integrarea acestora în dezvoltarea de websites și aplicații intuitive pentru utilizatori; User Testing & Card Sorting, dezvoltarea de wireframes care să răspundă nevoilor identificate ale utilizatorilor.

Mai multe detalii despre eveniment se regăsesc aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: