Digital

Forever Summer câștigă contul Glovo pentru social media

Reading Time: 4 minute

Forever Summer încheie un parteneriat pentru servicii de social media cu Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse.

Fondată în 2015 la Barcelona, Glovo operează în peste 20 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa, Forever Summer fiind o agenție de comunicare și publicitate cu prezență la București și Barcelona.

Sub conceptul creativ Hungry for Joy: Glovo bites of life, Glovo dă un refresh comunicării în social media, mizând pe o abordare fun, relaxată și relevantă din punct de vedere pop-culture. Noua direcție creativă este rezultatul unui pitch organizat în luna iunie în care agenția Forever Summer a fost declarată câștigătoare, urmând să ofere Glovo servicii de creație și execuție social media, copywriting, graphic design, social media marketing și digital content management, pentru România și Moldova.

„În ziua de azi e mult zgomot pe internet, mai ales în social media. De foarte multe ori brandurile postează doar ca să bifeze, ca să fie acolo pe meniul consumatorului. Diferențierea e holy grail în marketing, deci și în social media, așa că în pitch le-am propus celor de la Glovo să mergem pe fun, wittiness și pop-culture relevance. Iar aici nu mă refer doar la memes, ci la un cadru mai larg de referințe: evenimente sportive, filme, istorie, cultură, știință, desigur pe lângă promovarea clasică a platformei. De exemplu ne-am gândit la Burgerlympics, Olimpiada de Vară Neoficială a Burgerilor și ne-am imaginat cum burgerii aleargă 100 garduri, joacă tenis sau baschet. Spiritul olimpic nu a fost niciodată mai gustos,” a declarat Dorian Ilie, Head of Creative & Copywriter, Forever Summer.

Ne-am angajat să dezvoltăm un plan de conținut relevant, actual și echilibrat pentru platformele de social media ale platformei Glovo. Ne propunem să prezentăm idei poate mai neobișnuite, dar care să capteze și să fie relevante pentru audiență. Fie că discutăm despre trenduri, evenimente recente, știri sau pur și simplu conținut care să rezoneze cu oamenii, dorim să lucrăm în mod constant pentru a fi relevanți. Glovo este un brand incredibil de versatil, care ne oferă o multitudine de oportunități să ne exersăm imaginația și să creăm conținut creativ, fun, dar și de calitate, adaptat standardelor Glovo, a declarat Ioana Pîrjolescu-Piekalski, Head of Digital Content and Social Media, Forever Summer.

Ne concentrăm pe crearea unui conținut vizual cât mai original și stand-out pentru Glovo, bazat majoritar pe video / reels. Știm cu toții că video-ul încă este rege în social media și, chiar dacă implică mai mult timp de lucru, rezultatele pe care le aduce sunt mai bune decât conținutul static. Ne propunem să dăm viață ideilor creative, de la burgeri care joacă tenis până la reinterpretări moderne ale personajelor istorice și la ce ar fi comandat ele dacă Glovo ar fi existat pe vremea lor. Insistăm pe un conținut actual și relevant, integrând elemente de inteligență artificială și lucrând pe un plan vizual conceput de la zero, evitând astfel utilizarea imaginilor de stoc, a declarat Adriana Staciuc, Graphic Designer & Visual Artist, Forever Summer.

Glovo este una dintre cele mai importante platforme de livrare multi-categorie care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, Glovo operează în peste 20 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa. 

Despre Forever Summer

Forever Summer este o agenție de comunicare și publicitate ce oferă servicii de creație, strategie, PR, digital, social media, visual storytelling, mizând pe idei creative, simplitate și o abordare relaxată a relației agenție – client. Agenția este condusă de Dorian Ilie și Ioana Pîrjolescu-Piekalski, specialiști în comunicare și marketing cu o experiență de peste 15 ani în domeniu.

Romanita Oprea

Recent Posts

Francesco Grillo, Philips: Inovație continuă în igiena orală, pentru bunăstare generală

O bună sănătate orală nu înseamnă doar menținerea unui zâmbet strălucitor. Aceasta influențează în mod semnificativ stima de sine și…

3 minute ago

Stejara Pircan, eMAG: Antreprenori cu sclipiri de Genius

Cum pot antreprenorii români să se folosească de infrastructura și serviciile eMAG pentru a-și extinde afacerile din domeniul retail la…

15 ore ago

Arena Elevilor, cel mai mare eveniment de orientare în carieră, a adunat peste 2000 de elevi

Explorarea unei noi evoluții în carieră și dedicarea a cât mai mult timp dezvoltării personale sunt prioritățile Generației Z (Zoomers),…

17 ore ago

Locuri de muncă destinate comunității cu dizabilități, la AccessABILITY Expo

Zeci de companii vor pune la dispoziție mii de locuri de muncă destinate comunității cu dizabilități în cadrul primei ediții…

17 ore ago

Barajul Porțile de Fier este pregătit să facă față viiturii de pe Dunăre

Ploile din ultimle zile au provocat inundații nu doar în România, dar și în mare parte din Europa. Dunărea este…

17 ore ago

Motric Recovery, aplicație inovatoare pentru recuperare medicală

O echipă de patru români a lansat Motric Recovery, aplicație care înglobează trei divizii esențiale de business (fitness & sport,…

18 ore ago