Forever Summer câștigă contul Glovo pentru social media
Reading Time: 4 minuteForever Summer încheie un parteneriat pentru servicii de social media cu Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse.
Fondată în 2015 la Barcelona, Glovo operează în peste 20 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa, Forever Summer fiind o agenție de comunicare și publicitate cu prezență la București și Barcelona.
Sub conceptul creativ Hungry for Joy: Glovo bites of life, Glovo dă un refresh comunicării în social media, mizând pe o abordare fun, relaxată și relevantă din punct de vedere pop-culture. Noua direcție creativă este rezultatul unui pitch organizat în luna iunie în care agenția Forever Summer a fost declarată câștigătoare, urmând să ofere Glovo servicii de creație și execuție social media, copywriting, graphic design, social media marketing și digital content management, pentru România și Moldova.
„În ziua de azi e mult zgomot pe internet, mai ales în social media. De foarte multe ori brandurile postează doar ca să bifeze, ca să fie acolo pe meniul consumatorului. Diferențierea e holy grail în marketing, deci și în social media, așa că în pitch le-am propus celor de la Glovo să mergem pe fun, wittiness și pop-culture relevance. Iar aici nu mă refer doar la memes, ci la un cadru mai larg de referințe: evenimente sportive, filme, istorie, cultură, știință, desigur pe lângă promovarea clasică a platformei. De exemplu ne-am gândit la Burgerlympics, Olimpiada de Vară Neoficială a Burgerilor și ne-am imaginat cum burgerii aleargă 100 garduri, joacă tenis sau baschet. Spiritul olimpic nu a fost niciodată mai gustos,” a declarat Dorian Ilie, Head of Creative & Copywriter, Forever Summer.
Ne-am angajat să dezvoltăm un plan de conținut relevant, actual și echilibrat pentru platformele de social media ale platformei Glovo. Ne propunem să prezentăm idei poate mai neobișnuite, dar care să capteze și să fie relevante pentru audiență. Fie că discutăm despre trenduri, evenimente recente, știri sau pur și simplu conținut care să rezoneze cu oamenii, dorim să lucrăm în mod constant pentru a fi relevanți. Glovo este un brand incredibil de versatil, care ne oferă o multitudine de oportunități să ne exersăm imaginația și să creăm conținut creativ, fun, dar și de calitate, adaptat standardelor Glovo, a declarat Ioana Pîrjolescu-Piekalski, Head of Digital Content and Social Media, Forever Summer.
Ne concentrăm pe crearea unui conținut vizual cât mai original și stand-out pentru Glovo, bazat majoritar pe video / reels. Știm cu toții că video-ul încă este rege în social media și, chiar dacă implică mai mult timp de lucru, rezultatele pe care le aduce sunt mai bune decât conținutul static. Ne propunem să dăm viață ideilor creative, de la burgeri care joacă tenis până la reinterpretări moderne ale personajelor istorice și la ce ar fi comandat ele dacă Glovo ar fi existat pe vremea lor. Insistăm pe un conținut actual și relevant, integrând elemente de inteligență artificială și lucrând pe un plan vizual conceput de la zero, evitând astfel utilizarea imaginilor de stoc, a declarat Adriana Staciuc, Graphic Designer & Visual Artist, Forever Summer.
Glovo este una dintre cele mai importante platforme de livrare multi-categorie care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, Glovo operează în peste 20 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Despre Forever Summer
Forever Summer este o agenție de comunicare și publicitate ce oferă servicii de creație, strategie, PR, digital, social media, visual storytelling, mizând pe idei creative, simplitate și o abordare relaxată a relației agenție – client. Agenția este condusă de Dorian Ilie și Ioana Pîrjolescu-Piekalski, specialiști în comunicare și marketing cu o experiență de peste 15 ani în domeniu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz