FOREO, liderul mondial în domeniul medical beauty – tech continuă fenomenul Black-Friday
Reading Time: < 1 minutFOREO, liderul mondial în domeniul medical beauty – tech, și-a propus să transforme evenimentul Black Friday din acest an într-o experiență de neuitat pentru cei 30 de milioane de fani din întreaga lume prin oferta sa „BIG Deals”. Pentru cei în căutarea unui cadou care le depășește zona de confort financiar, cele mai bune produse de la Foreo au reduceri de cel puțin 40%.
De-a lungul timpului, fenomenul Black Friday a evoluat într-un eveniment anual internațional și a adus prețuri imbatabile la multe produse dorite de consumatori. Cu toate acestea, așteptările oamenilor cresc de la ani la ani și, pentru a le satisface, companiile trebuie să vină cu oferte pe care chiar nu le poți refuza. Asta a făcut FOREO în acest an, prelungind perioada de Black Friday pentru a oferi consumatorilor mai mult timp de alegeri inspirate.
Povestea FOREO a început în Suedia, dar acum produsele companiei sunt peste tot în lume. Inspirat de legendarul cântec al lui Queen „Heaven For Everyone”, fondatorul companiei – Filip Sedić – a decis să implementeze mesajul lui Freddie Mercury în filosofia firmei. FOREO vine de la „FOR Every One” și asta a ilustrat misiunea companiei – de a dărâma etichetele în timp ce îi inspiră pe toți să fie ei înșiși. Foreo a modelat industria tehnologiei frumuseții și a făcut îngrijirea de sine mai accesibilă și mai plăcută.
„Întotdeauna căutăm lucruri care pot avea un impact substanțial și ne întrebăm ce inovații pot îmbunătăți viața oamenilor în cel mai semnificativ mod. Ne jucăm cu o gamă întreagă de lucruri diferite despre care credem că pot avea un impact monumental”, spune, pe site-ul companiei, Filip Sedić, Fondator și Chief Inovation Officer.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz