Companii Stiri

Foodwise, divizia pentru food & beverages

18 mai 2015 < 1 min

Foodwise, divizia pentru food & beverages

Reading Time: < 1 minut

Grupul de comunicare Hello lanseaza Foodwise, divizie specializata ce va comunica pentru clientii din zona de food & beverages ai grupului. Portofoliul va cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timisoreana, Ciucas), PPD Romania (cu marci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, TazovskyVodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Lactalis, Hame etc. Hello estimeaza pentru Foodwise venituri de aproximativ 700.000 de euro la finalul acestui an.

Echipa Foodwise are o experienta de peste zece ani in implementarea proiectelor de comunicare pentru branduri importante din zona de food & beverages, atat la nivel local, cat si international.

“In urma unui audit de brand, realizat in randul clientilor si intern, in randul colegilor din agentie, am luat decizia sa construim Foodwise, o divizie noua, specializata, cu oameni pasionati si dedicati acestui segment”, spune Marilena Istratescu, Managing Partner Foodwise.

Serviciile Foodwise acopera patru arii de comunicare: identitate de brand si design, comunicare integrata, organizare de evenimente si on & off trade marketing. Foodwise isi propune sa coopteze in dezvoltarea si implementarea proiectelor de comunicare key opinion leaders pe segmentul de food&beverages, de la cercetatori in domeniu, reprezentanti ai ONG-urilor si pana la bloggeri de food, chefs sau food artists.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: