FoodPanda introduce livrare de mâncare fără contact între livrator și client
Reading Time: < 1 minutFoodpanda.ro oferă opțiunea de livrare fără interacțiune între livrator și client, ca măsură de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus. Pentru ca opțiunea să fie activă, clienții platformei trebuie să aleagă plata cu cardul în aplicație sau website și să adauge în secțiunea Detalii livrare / Detalii către livrator din pagina de „Checkout”, instrucțiunile privind modul în care doresc să li se livreze mâncarea de către livrator. De exemplu, în momentul în care plasează comanda, utilizatorii pot solicita ca aceasta să fie lăsată la ușa apartamentului, pentru a putea fi evitat orice contact.
Toți clienții care plătesc online, cu cardul, pot transmite livratorului modul în care vor să li se livreze comanda, aceasta putând fi lăsată la ușa apartamentului. Ne încurajăm clienții să opteze cu încredere pentru plata online de fiecare dată când doresc să plaseze o comandă pe foodpanda, dar și pentru opțiunea de livrare fără contact ca o măsură în plus de siguranță, atât a lor și a celor dragi, cât și a persoanelor care livrează”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Plata comenzilor online cu cardul, din aplicație sau website, este cea mai sigură metodă de plată pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Pentru a încuraja acest lucru, toți utilizatorii foodpanda care vor opta pentru această modalitate de plată pot beneficia de livrare gratuită pentru un număr de nelimitat de comenzi până la data de 31 martie 2020. Clienții trebuie să introducă codul de voucher STAUACASA în pagina de plasare a comenzii, la secțiunea „Ai un voucher?”, doar după ce au fost selectate produsele dorite de la restaurantul ales. Voucherul este acceptat de peste trei sferturi dintre restaurantele listate pe platformă, care pot fi identificate selectând butonul de deschidere filtre și aplicând filtrul “Accepta vouchere”
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz