Tech

Focus Sat, vândută către M7 Group într-o tranzacție de 180 mil. euro

Reading Time: < 1 minut

Liberty Global plc a încheiat un acord pentru vânzarea operațiunilor de televiziune prin satelit (DTH) care deservesc clienții din 4 piețe est-europene (România, Ungaria, Cehia și Slovacia) către M7 Group.

În România, serviciile DTH sunt oferite sub brandul Focus Sat, în Ungaria sub brandul UPC Direct, iar în Cehia și Slovacia sub brandul freeSAT. Compania luxemburgheză M7Group oferă servicii de pay-TV către trei milioane de gospodării și adaugă prin această achiziție 800.000 de clienți din cele patru țări est-europene.

„Este o achiziție logică pentru noi, care ne permite să consolidăm operațiunile de televiziune prin satelit ale Skylink în Cehia și Slovacia și să ne diversificăm amprenta europeană pe două piețe noi. În plus, vom putea oferi platforma noastră hibridă de televiziune prin satelit și prin streaming pe internet pe două piețe noi”, a declarat Hans Troelstra, CEO al M7 Group.

Potrivit unui comunicat al companiei, Liberty Global va vinde operațiunile DTH pentru o valoare totală de aproximativ 180 milioane de euro (205 milioane dolari), care va face obiectul ajustărilor privind datoriile și capitalul de lucru, la finalizarea tranzacției, care este condiționată de obținerea acordului din partea autorităților de reglementare, estimată pentru prima jumătate a anului 2019.

Tranzacția marchează ieșirea Liberty Global de pe piața de televiziune, internet și telefonie din România, după ce Vodafone Group Plc a preluat UPC România în cadrul unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro care a inclus și operațiunile Liberty Global din Germania, Cehia și Ungaria.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Zexe Braserie, afacerea lansată de Chef Ana Consulea, devine Zelateria

Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, Chef cofetar multipremiat, devine Zelateria, după un amplu proces de rebranding inițiat în…

13 minute ago

Vlad Petre, Saatchi Creative Hub Bucharest: Mindset de creștere permanentă

Am vorbit cu Vlad Petre, Managing Director al Saatchi Creative Hub Bucharest, despre un an 2024 care a adus creștere…

17 minute ago

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

10 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

12 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

14 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

16 ore ago