FLUX, cea de-a doua editie a festivalului de arta si tehnologie RADAR, va avea loc intre 22 – 25 octombrie la ROMAERO
Reading Time: 3 minuteRADAR (Romanian Artists Developing Alternative Realities) sustine scena de new media art din Romania prin a doua editie a festivalului de „arta si tehnologie”, prezentata de UniCredit Bank, ce va avea loc intre 22 – 25 octombrie 2020, la ROMAERO. Dupa ce in 2019 a reunit, pe durata celor trei zile de desfasurare, peste 50 de artisti si 8.500 de participanti, RADAR isi propune sa inoveze formatul primei editii cu un nou show imersiv, care ii va purta pe participanti timp de doua ore printr-o serie de spectacole si instalatii artistice interactive, un tur creat in linie cu toate masurile de siguranta recomandate in contextul actual. Astfel, FLUX aduce impreuna studiouri creative si artisti independenti din Romania si nu numai, ce dezvolta proiecte in domenii precum realitate augmentata, video-mapping, inteligenta artificiala, instalatii interactive, game art, sound design si multe altele.
FLUX – despre interactiune si schimbarea pe care o genereaza
Expozitia este gazduita si realizata in parteneriat cu ROMAERO, companie care anul acesta celebreaza un secol de activitate in industria aerospatiala, context in care vom marca 100 de ani de „fluxuri aeriene romane” cu un show dedicat.
Tema RADAR #2 este FLUX si vorbeste despre interactiunea continua a elementelor lumii noastre si despre schimbarile care apar atunci cand oamenii, destinele si contextele se ciocnesc. FLUX suntem noi, FLUX este felul in care intram in relatii unii cu ceilalti, FLUX este miscarea particulelor, a informatiei. FLUX este spatiul dintre noi caruia ii dam forma prin ceea ce ne spunem si ceea ce simtim unii despre altii. FLUX priveste lumea ca pe un organism perpetuu reinventat in ultimii 100 de ani. O lume dinamica, dar tot mai ordonata, stabila, dar mereu mai fluida. Iar publicul ocupa un rol principal, fiindca nu exista FLUX fara REFLUX.
Evenimentul va avea loc in hangarul 3 ROMAERO, pe o suprafata generoasa de 5.800 mp in interior si exterior. O mare parte din aceasta suprafata va fi acaparata de spectacolul de video mapping, care va acoperi 900 mp, la care se adauga cei 500 mp de proiectie din cadrul spatiului imersiv dedicat copiilor si instalatia centrala.
Vizitatorii vor avea ocazia sa exploreze emotia prin tehnologie pe parcursul a doua ore in care vor fi purtati prin:
ACT 1 – IMMERSE | Scena principala de video mapping si sound design, prezentata de Unicredit Bank
ACT 2 – LIFT-OFF – Instalatie generativa de lumini si sunet integrata intr-un fuselaj de avion Boeing 737
ACT 3 – MOVE | Instalatii kinect
ACT 4 – PLAY | Show interactiv de game design
De asemenea, publicul va putea explora si o selectie curatoriata de proiecte new media art, o serie de scurtmetraje de animatie si va putea vizita si doua spatii deschise pe parcursul intregului timp de vizitare:
- CoLaboratory Capsule – expozitie a lucrarilor castigatoare in open call-ul realizat de Goethe-Institut in colaborare cu RADAR.
Lucrarile au fost realizate de artisti din Germania, Romania si Republica Moldova, ca raspuns al invitatiei la un exercitiu de imaginatie care sa arate schimbarile prin care a trecut procesul artistic in ultimele luni.
- RADAR KIDS – spatiu imersiv cu proiectie interactiva dedicata copiilor prezentat de Lidl
Spatiul imersiv de la prima editie a festivalului revine cu o noua tematica, legata de aviatie. De asemenea, in acest spatiu va fi proiectata si animatia creata de copii in colaborare cu artisti, realizata in urma cursului gratuit pe taramurile desenelor care prind viata, un proiect desfasurat in perioada de izolare – surprize.lidl.ro/radarkids.
Spot RADAR: https://youtu.be/b5Vymf2DcBo.
Spectacolul a fost gandit ca un traseu in ton cu tematica evenimentului, dar si pentru siguranta tuturor participantilor. De aceea, accesul in zona de expozitie se va face doar in intervalul orar mentionat pe bilet, iar timpul de vizitare va fi de maxim doua ore.
Organizatorul pune la dispozitie un spatiu de lounge in aer liber pana la deschiderea fluxului de vizitare alocat. Participantii sunt rugati sa se prezinte cu cel putin o ora inainte de intervalul alocat pentru a efectua procedurile de acces impuse de masurile de siguranta pentru prevenirea contaminarii cu SARS-CoV-2.
Biletul permite vizionarea expozitiei in intervalul ales de mai jos:
Fluxuri de vizitare:
- joi, 22 octombrie: 19:00 – 21:00; 21:00 – 23:00
- vineri, 23 octombrie: 17:00 – 19:00; 19:00 – 21:00; 21:00 – 23:00;
- sambata, 24 octombrie si duminica, 25 octombrie: 11:00 – 13:00; 13:00 – 15:00; 15:00 – 17:00; 17:00 – 19:00; 19:00 – 21:00; 21:00 – 23:00;
Purtarea mastii este obligatorie in spatiul de eveniment.
Biletele sunt in numar limitat pentru fiecare ora de acces si se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro, international prin www.kooltix.com si in format fizic in magazinele Flanco, Diverta, Metrou Unirii 1, magazinele Muzica, IQ BOX, Uman, Libmag si pe terminalele Selfpay. Biletele pot fi achizitionate online prin plata cu cardul, Paypal, carduri de tichete culturale Sodexo, pe factura Vodafone/ Orange sau ramburs prin Fan Courier, oriunde in tara.
Pretul biletelor este de 50 lei/adult si 30 lei/copil. Accesul este gratuit pentru copiii sub 3 ani si studenti, in limita locurilor disponibile.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz