Stiri

Florina Onețiu lansează în România BRILU, platforma inovativă SaaS pentru calificarea online a utilizatorilor

1 mart. 2024 4 min

Florina Onețiu lansează în România BRILU, platforma inovativă SaaS pentru calificarea online a utilizatorilor

Reading Time: 4 minute

După ce Xclusiverse, compania nișată pentru clienții din Orientul Mijlociu care a pornit ca un Marketplace în realitatea extinsă, a devenit o soluție eficientă pentru crearea de lumi „gemene” personalizate pentru enterprise, Florina Onețiu revine în țară cu un produs unic, dezvoltat special pentru piața europeană. Un spin-off Xclusiverse, BRILU aduce în România această tehnologie concepută cu ajutorul inteligenței artificiale și a tool-urilor digitale 3D, într-unul dintre cele mai performante sisteme și produse agregatoare destinate IMM-urilor și bussiness-urilor cu platforme online, activând în domenii precum e-commerce, servicii de turism, financiare, bancare, de sănătate sau tehnologie.


Dezvoltată ca o unealtă inovatoare și scalabilă de marketing, BRILU a fost construită și personalizată pentru businessurile românești în urma unui focus grup realizat de Florina Onețiu și echipa sa, în 2023. Cercetarea s-a desfășurat timp de trei luni, a inclus 30 de antreprenori români, iar prin rezultatele acesteia s-a identificat o nevoie reală în piața românească de a rafina experiența utilizatorilor cu platformele online, în zonele de: interacțiuni ale utilizatorilor direcționate către interesul lor, vânzări personalizate, căutare, filtrare și selecție de informații despre produse și companii, activări de marketing inovative, dar și de a oferi un cadru de interacțiune și cunoaștere al companiilor și antreprenorilor cu clienții.

„Sunt încântată că am decis să marcăm pornirea pentru Europa a BRILU în România. BRILU, o platformă SaaS pentru antreprenori în etapa de scale-up, redefinește modul în care businessurile interacționează cu utilizatorii lor online.

După 20 de ani de experiență în marketing, mi-am dat seama că (încă) există o mare nevoie pe piață de instrumente care să îmbunătățească eficiența campaniilor de marketing și a experienței utilizatorilor online și, bineînțeles, a modului în care companiile dezvoltă și măsoară eficient experiențe personalizate pentru utilizatorii și clienții lor. BRILU este rezultatul cercetării amănunțite și al colaborării strânse cu antreprenorii români, cu scopul de a personaliza și rafina experiența utilizatorului online. Această platformă inovativă integrează inteligența artificială și spații virtuale 3D pentru a crea o experiență de utilizare superioară și o interacțiune mai profundă între companii și clienți. Suntem onorați să colaborăm cu Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării și să oferim tehnologia BRILU pentru a sprijini transformarea digitală a României, făcând din ministerul nostru primul minister în 3D din Europa. Este un pas mare înainte în digitalizarea României și o dovadă a potențialului inovator al nostru, ca români.” precizează Florina Onețiu, co-fondator BRILU.


BRILU vine, astfel, ca o soluție, dar și ca un diferențiator util, competitiv și măsurabil de a eficientiza acest proces bi-direcțional pentru business-urile dezvoltate în domeniul vânzărilor de produse și servicii diverse, de la cele de sănătate și frumusețe, până la servicii bancare, turism sau tehnologie. BRILU este creat cu scopul de a optimiza atât sistemul de căutare de produse și interacțiunea umană cu platformele, cât și de a crește rata de conversie a vizitatorilor în clienți și a optimiza timpul de căutare și selecție a celor mai bune produse pentru nevoile utilizatorilor.

Cum funcționează BRILU?

Tehnologia BRILU, care îmbunătățește calitativ folosirea site-urilor, este bazată pe inteligența artificială și prin integrarea de tool-uri digitale 3D. Prin intermediul unui sistem digital, fiecare business care integrează BRILU în platforma sa îl poate personaliza, prin template-uri customizate, pentru a oferi clienților un proces mult mai rapid de filtrare a produselor căutate, într-un timp mai scurt. Butonul de căutare actual va fi înlocuit de un personaj digital care poate răspunde atât la cereri text (fie în scris, fie vocal), cât și exclusiv vocal, în orice limbă este programat.

Acesta va evidenția și particulariza, printr-o selecție mult mai rapidă și mai precisă, cele mai bune rezultate pentru produsele căutate în platfoma respectivă. În consecință, procesul de alegere va fi realizat mult mai rapid în funcție de criteriile oferite, printr-un filtru inteligent, iar la final produsele pot fi adăugate automat în coș. Simplificând, în acest fel, și pașii de achiziție. În plus, avatarul digital, dezvoltat cu ajutorul inteligenței artificiale, poate fi programat să ofere detalii și să facă o sinteză de informații utile despre produse, pe lângă căutarea acestora.

Pe lângă acest aspect, BRILU umanizează interacțiunea utilizatorilor cu site-ul, respectiv cu compania și reprezentații sau deținătorii acesteia, mijlocind comunicarea cu cei care până acum apăreau doar ca prezență statică și informații text la rubrica „About”. Pentru că avatarul digital poate fi, la dorința fiecărui business, personalizat după chipul fondatorului, CEO-ului sau a altui reprezentant al companiei respective. Și, de asemenea, poate răspunde la întrebări utile despre obiectul de activitate și istoricul businessului.

„BRILU redefinește angajamentul clienților, facilitând interacțiuni online profunde și personalizate prin inteligență artificială și avatare digitale – acesta este primul beneficiu major, care transformă complet modul în care companiile comunică cu utilizatorii lor. În al doilea rând, platforma noastră eficientizează generarea și calificarea de lead-uri, făcând procesul de conversie a vizitatorilor în clienți mai rapid și mai inteligent. Și, nu în ultimul rând, BRILU este ușor de integrat și scalabil, oferind companiilor de toate dimensiunile posibilitatea de a se adapta și de a crește într-un mediu digital în continuă schimbare”, detaliază Florina Onețiu.

BRILU a fost prezentat în premieră la „Gala Cercetării Românești”, eveniment organizat pe 27 februarie de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID). Printr-un parteneriat încheiat cu acesta, Florina Onețiu va pune la dispoziția Ministerului acest produs nou creat pentru piața din România, pentru a fi folosit și testat în mod gratuit timp de un an. Grație tehnologiei BRILU, Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării va deveni primul minister în 3D din Europa.

Antreprenoare, pasionată de investiții în tehnologie și marketing lider de peste 20 de ani, Florina Onețiu a fost, de asemenea, partener în afacerea de familie Life Care și a fondat și condus una dintre cele mai de succes rețele de centre de wellbeing din România, „Centrele Fericirii”, din care a făcut exit în 2019. Ca marketing consultant și expert, ea a lucrat cu peste 65 de clienți, companii și proiecte antreprenoriale, cu care a realizat performanță pe piața din România.

Pe lângă experiența practică, Florina are o educație formală bogată, urmând programe educaționale de business destinate executivilor de top la unele dintre cele mai prestigioase școli de business din lume, ca Oxford University, Stanford University, Cornell University și Frankfurt Business School.

Array

Articole pe aceeași temă: