Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România, anunță plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea companiei și numirea Florinei Dobre în rolul de CEO al Bringo România.
Florina a ocupat roluri de management în cadrul Vodafone România, ultima poziție ocupată fiind cea de Customer Operations Support Director. În tot acest timp, a gestionat proiecte strategice precum transformare digitală, automatizare de procese, transformare canale de vânzare la distanță, management de proiect și gestionarea riscului. În 2019 s-a alăturat echipei Carrefour România, în rolul de Director de Operațiuni și Experiență Clienți (Customer Operations and Expericence).
„La Bringo, am fost incredibil de norocos să lucrez cu o echipă profesionistă și dedicată, căreia i se datorează creșterea stabilă și expansiunea platformei. Decizia de a renunța la poziția de CEO a fost mai degrabă un pas firesc pentru obiectivele pe care mi le-am propus la nivel personal, însă sunt încrezător că Bringo se bucură de expertiza unei echipe puternice.”
Cătălin Samara
Cătălin Samara a preluat conducerea Bringo în 2017, platforma având listați în prezent peste 300 de vendori printre care și unii dintre cei mai importanți retaileri alimentari: Carrefour, Penny, Cora, Auchan. În cadrul mandatului lui Cătălin Samara, Bringo s-a extins în Maroc și Belgia și a dezvoltat licențe de tip “white label” pentru alte regiuni ale globului interesate să dezvolte o aplicație de e-commerce.
„Îi mulțumim lui Cătălin pentru viziunea de care a dat dovadă în timpul mandatelor sale în calitate de CEO. Îi urăm, în același timp, bun-venit Florinei Dobre în rolul de CEO Bringo România. Florina este un profesionist desăvârșit, cu experiență în telecomunicații și retail, transformare digitală și cu o viziune orientată spre oameni, clienți și echipele pe care le-a condus până în prezent. Bringo este un jucător important în piața de e-grocery, o piață cu o dinamică foarte interesantă. Diversitatea vendorilor pe care îi avem listați în aplicație și scalabilitatea afacerii la nivel internațional, împreună cu o echipă puternică de conducere ne ajută să răspundem pozitiv acestei dinamici în segmentul de e-grocery”, susțin reprezentanții companiei.
Bringo este o aplicație de cumpărături online care livrează peste 90.000 de produse, de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți, din cele peste 300 de magazine partenere, cu mai multe opțiuni de livrare: în 30 sau 90 minute, livrare planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Diferențiatorul Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper – o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.
PayU GPO România, liderul plăților online, va organiza și anul acesta, pe 8 Noiembrie, un eveniment live maraton, dedicat evoluției…
Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…
Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…
Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…
La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…
După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…