Floria, brand de referință pe piața de floristică din România, reia extinderea în offline prin deschiderea celei de-a șasea florării în regim de franciză
După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu, florăria din Sun Plaza, realizată printr-o investiție de peste 60.000 Euro, consolidează prezența Floria în locații cu vad comercial ridicat.
„Deschiderea în Sun Plaza marchează reluarea extinderii în spații offline. Ne dorim să susținem o dezvoltare intensă, cu câteva locații în fiecare an, astfel să fim mai aproape de clienți și să creăm experiențe superioare de cumpărare, atât online, cât și offline,”
Diana Patac, Business Development al Floria
Florăria din Sun Plaza este amplasată strategic într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din capitală și are o suprafață de 22 mp. Investiția în amenajare se ridică la 60.000 euro. Spațiul este poziționat la parter și reflectă identitatea premium a florăriilor Floria.
Ca toate florăriile Floria, noua locație din Sun Plaza respectă standardul de design și prospețime al florilor și mizează pe mixul creativ între florile cunoscute și alese în mod tradițional de publicul român -precum trandafiri, frezii, lalele, hortensii – și flori mai deosebite precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda – care aduc accente sofisticate buchetelor create de floriștii Floria.
Pe fondul direcției de dezvoltare strategică, deschiderea florăriei în regim franciză în centrul comercial din sudul Capitalei, subliniază intenția Floria de a-și extinde prezența în offline și de a oferi oportunități de afaceri antreprenorilor din sectorul floristic.
„Partenerii francizați primesc asistență în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și suport continuu pentru optimizarea operațiunilor. Venim cu tot know how-ul acumulat în peste 10 ani de activitate și modelul de business profitabil al florăriilor actuale”
Diana Patac, Business Development la Floria
Investiția necesară în deschiderea unei florării Floria este de cca. 3000 eur/mp, cu două formate de design disponibile – florărie boutique, cu suprafețe de 20-25 mp, sau florărie experiență, cu suprafețe peste 30 mp.
Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată țara, în spații din centre comerciale cu trafic mare.
„Ne dorim să susținem o dezvoltare activă, alături de persoane pasionate de flori și sectorul floristic, pe care noi îl cunoaștem foarte bine atât din perspectivă creativă, cât și din cea operațională. Vrem să lucrăm cu antreprenori implicați total, care își doresc să crească un business aplicând o rețetă profitabilă și în același timp orientată către excelență din perspectiva produsului și a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operațiunile florăriei, să fie permanent înconjurați de flori”
Diana Patac, Business Development, Floria
Expertiza Floria vine pe de-o parte din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, precum și designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Pe de altă parte, Floria este activă cu florării fizice din 2015, având în prezent alte 5 florării, toate funcționând în sistem de franciză. Acestea sunt localizate în Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…