Companii

Flanco: Vanzari de 777 milioane lei in 2015, crestere de 20% pentru acest an

2 mart. 2016 2 min

Flanco: Vanzari de 777 milioane lei in 2015, crestere de 20% pentru acest an

Reading Time: 2 minute

Flanco Retail a inregistrat vanzari de 777 milioane de lei in 2015, cu 17% mai mult decat in anul precedent. Pentru 2016, retailerul tinteste vanzari in crestere cu 20%, pe o piata estimata sa creasca intre 12-14%.

”2015 a fost un an bun pentru tot retail-ul romanesc, cresterile fiind sustinute puternic de mai multi factori favorizatori. Dobanzile la credite au fost relativ mici, cursul de schimb nu a avut fluctuatii mari, inflatia a fost negativa. Toate acestea, sustinute de reducerile de taxe, maririle de salarii, si, nu in ultimul rand, de pretul redus al petrolului, au condus la o revigorare a pietei si la revenirea optimismului si increderii consumatorilor”, a declarat azi Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail, la o intalnire cu presa.

Eficienta operationala s-a reflectat in profitul net al companiei, care a crescut de 3,8 ori anul trecut, pana la 8 milioane de lei.

Compania a investit 10,6 milioane de lei anul trecut in dezvoltarea companiei, totul din resurse financiare proprii. Investitiile au vizat deschiderea a 12 magazine noi, dar si pe flanco.ro si optimizarea platformelor IT. In 2015, prin extinderea in tara, Flanco a creat peste 200 de noi locuri de munca, ajungand la 1357 de angajati la finalul anului trecut.

”Anul trecut, am deschis magazine  in cele mai noi mall-uri din Romania iar pentru orasele medii mici ne-am orientat catre magazine stradale sau situate in parcuri comerciale, venind cu un nou concept de comert modern. Din trimestrul IV 2015 si pana in februarie 2016, am intrat in 10 orase noi, cu magazine Flanco stradale”, a adaugat arata CEO-ul Flanco Retail. In aceasta luna vor fi deschise doua noi magazine, la Satu Mare si Iasi, ambele pe locul unor foste magazine Domo.

„Suntem într-un cerc vicios in ceea ce priveste fluctuaţia de personal. Turnover-ul este undeva la 50%, iar asta înseamnă că la şase luni un om pleacă”, a adaugat Sirbu.

Potrivit statisticilor, in Romania exista peste 11 milioane de utilizatori de internet, 7 milioane dintre acestia fiind clienti pentru vanzarile online. ”Produsele electro-IT au cea mai mare pondere in totalul vanzarilor online in Romania, fiind urmate de fashion, home-deco si jucarii. De aceea, acordam tot mai multa atentie site-ului din punct de vedere al functionalitatii generale, al adaptabilitatii la device-uri mobile, al gamei de produse si continutului. Vanzarile online cresc intr-un ritm de peste 50% de la an la an, insa strategia noastra nu se opreste la cifre. In afara progresului la nivelul vanzarilor, ne dorim ca, la capitolul servicii si interactiune cu clientul sa devenim, in fiecare an, mai buni decat in precedentul. Spre exemplu, anul trecut am implementat o aplicatie CRM noua si, ca urmare,  numarul de sesizari si reclamatii de la clientii nostri a scazut de 10 ori in perioada octombrie 2015 – ianuarie 2016”, a mai spus Dragos Sirbu.

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: