Flanco lansează serviciul pick-up in store
Reading Time: < 1 minutFlanco lansează serviciul pick-up in store la nivel național, un serviciu care presupune livrarea produselor comandate de pe site-ul flanco.ro, în orice magazin selectat de client, din toată rețeaua retailer-ului. Astfel, clientul are permanent acces la întreaga gamă de produse comercializate de Flanco, chiar dacă produsul dorit nu se regăsește în stocurile celui mai apropiat magazin. Ulterior, produsul ales este livrat la magazinul selectat de client. Clienții pot vedea și verifica produsele în magazin, înainte de a le ridica, astfel încât să se asigure că sunt ceea ce le trebuie.
Diferența dintre serviciul de rezervare, existent deja pe site-ul flanco.ro, și serviciul pick-up in store este notabilă: cu ajutorul opțiunii de rezervare, clientul poate verifica pe site în ce magazin se găsește produsul dorit, iar dacă acesta se află în stoc, îl poate rezerva și ridica din magazinul care îl are în depozit. Serviciul pick-up in store, pe de altă parte, permite clientului să aleagă și să cumpere un produs de pe site-ul flanco.ro, să decidă în ce magazin dorește să îi fie livrat din depozitul central și, în final, să îl ridice din magazinul ales.
Un alt beneficiu esențial la acest tip de livrare este și flexibilitatea, în ceea ce privește intervalul de livrare. Astfel, clienții nu mai sunt condiționați de curier și pot ridica produsele comandate din magazinele Flanco, oricând doresc, în funcție de programul fiecărui magazin Flanco. Acest lucru este important mai ales în această perioadă a anului, când volumul de cumpărături crește cu Black Friday și sărbătorile de iarnă și când, în același timp, aglomerările trebuie evitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz