Stiri

Flanco lansează campania de comunicare pentru o nouă poziționare de brand

Reading Time: 2 minute

Flanco Retail a finalizat un proces de repoziționare care reflectă acum mai bine valorile mărcii și modul în care compania interacționează cu clienții săi.

„Ne-am obișnuit prea multă vreme ca în electroretail toată comunicarea să fie despre un război al prețurilor, un război din care nu câștigă nimeni” explică Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. „Ce am învățat de la clienții noștri, mai ales în anul care a trecut, când căminul a devenit centrul atenției pentru cei mai mulți dintre români, este că ei își doresc de fapt ce e mai bun, nu ce e mai ieftin, și ne-am propus să-i ajutăm să-și permită ce-și doresc. Facem asta în două moduri principale, în primul rând prin selecția de produse din ofertele noastre, care sunt de calitate bună și foarte bună și au prețuri corecte, și în al doilea rând printr-o varietate de oferte de finanțare cu condiții foarte bune”, adaugă Sîrbu.

Noua poziționare a companiei „La Flanco – Îți permiți ce e mai bun” reflectă fidel oferta comercială a acesteia și modul în care se raportează la clienți. Poziționarea a fost realizată în colaborare cu agenția de relații publice Premium Communication, cu care Flanco lucrează din 2012.

 „În retailul electro IT am avut un an de creștere, chiar dacă rețelele de magazine au fost închise două luni, iar traficul nu a mai ajuns niciodată la nivelul din 2019” explică Sîrbu. ”Oamenii au găsit soluții să-și cumpere produsele pe care și le doreau și, contrar așteptărilor, palierele valorice către care s-au îndreptat au fost mai ridicate, iar produsele pe care și le-au cumpărat au fost mai noi și mai performante. Este o tendință care va continua și în 2021.”

Campania de comunicare realizată de Friends Advertising pe baza noii poziționări debutează în luna martie și acoperă toate principalele puncte de interacțiune cu clienții, de la televiziune, radio, panotaj, online, social media și cataloage.

„Întotdeauna este un sentiment deosebit să faci parte din echipa unei noi campanii de repoziționare a unui brand, în special a unuia atât de puternic cum este Flanco”, declară echipa agenției de creație FRIENDS \TBWA. ”Gândul strategic, foarte curajos, de a ieși din teritoriul bătăliei dure a prețurilor și a încerca o abordare caldă, umană a dus la crearea unei campanii la care publicul țintă se va raporta într-un mod diferit. Dorim să îi felicităm pe toți cei implicați pentru entuziasmul și energia investite în acest proiect nou, în condițiile dificile ale pandemiei. Și, ca să cităm propria campanie, ”cum ar fi să ai mereu parte de ce-i mai bun? Ca la Flanco!”

”Am căutat o poziționare care să reflecte valorile noastre și modul în care dorim să fim în relație cu clienții noștri pentru multă vreme,” spune Dragoș Sîrbu. ”Suntem aici ca să-i ajutăm să-și aleagă produsele de care au nevoie și suntem aici ca să-i ajutăm să și le permită. Prilejul de bucurie la cumpărarea unui produs de folosință îndelungată nu trebuie să fie chilipirul, ci perspectiva … folosinței îndelungate. Când ești mulțumit de fiecare dată când pui mâna pe telefon sau când dai drumul la aspiratorul robot, primul tău gând nu este la reducere sau la preț. Te gândești mai degrabă la confort, la utilitate, și tinzi să revii la magazinul în care ți-ai putut permite să faci o alegere în folosul tău. Flanco este acel magazin.”

Flanco, unul dintre cei mai importanți retaileri autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, are peste 1.500 de angajați. Compania deţine o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.

Team

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

4 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

4 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

8 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

9 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

9 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

10 ore ago