Stiri

Flanco deschide un nou magazin în Ploiești. Inaugurări și în alte orașe

Reading Time: 2 minute

Flanco va deschide vineri, 6 decembrie, cel de-al patrulea magazin al său din Ploiești, în complexul comercial Prahova Value Centre. Până la finalul anului, retailerul va ajunge la 16 magazine Flanco Smart Discounter, cu peste jumătate mai mult decât obiectivul anunțat în prima parte a anului, odată cu lansarea noii poziționări de brand – prima rețea de magazine Smart Discounter electro-IT din România.

“Mall-urile și centrele comerciale mari rămân principalul punct de interes pentru extinderea rețelei noastre”, spune Ovidiu Nicușan, Director Marketing Flanco. “Anul acesta am urmărit să reamenajăm, în acord cu noua identitate, magazine importante pentru rețeaua noastră, cele mai multe fiind amplasate în marile centre comerciale. În același timp, continuăm să intrăm inclusiv în orașele mici, acolo unde clienții au nevoie de produsele și de consilierea noastră.”

Odată cu deschiderea noului magazin din Ploiești, retailerul ajunge la 13 magazine Flanco Smart Discounter. Până la finalul anului, mai are planificate trei inaugurări, în Târgu-Frumos, Codlea și Huși, aceste orașe adăugându-se celorlalte opt în care noua identitate de brand este deja vizibilă: București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea.

Investiția alocată pe parcursul anului celor 16 noi puncte de vânzare, fie trecute printr-un proces de reamenajare, fie deschise în locații noi, a ajuns la o valoare de 5,5 milioane de lei. Suprafața magazinelor Flanco Smart Discounter va depăși, până la finalul anului, 9.000 mp.

“Ploiești este unul dintre orașele cu cele mai bune rezultate pentru magazinele noastre, așa că trei din cele patru puncte de vânzare Flanco din Ploiești sunt deja semnalizate ca Smart Discounter. E important să amintim că, deși procesul de reașezare a identității vizuale este unul complex și de durată, clienții din toată țara pot beneficia de campaniile și de ofertele Smart Discounter, acestea fiind disponibile în toate magazinele rețelei”, adaugă Ovidiu Nicușan.

Cu o suprafață de 700 mp, noul magazin Flanco Prahova Value Centre va oferi clienților săi acces la oferte speciale cu ocazia deschiderii, la discounturi inteligente, precum și la întrega gamă de servicii Flanco. Printre acestea se numără programul “Rabla la telefoane”, prin care clienții primesc până la 30% discount la achiziționarea unui smartphone odată cu predarea unui telefon vechi, dar și programul Rabla pentru electrocansice, cu 300 de lei voucher pe loc, soluții de finanțare diverse și Retur 45 zile.

Magazinul Flanco Smart Discounter Prahova Value Centre va fi deschis de luni până duminică în intervalul orar 9:00-21:00, la adresa centrului comercial – Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1, Ploiești.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Cele mai falsificate bancnote din lume: 100 dolari, 50 euro, 500 peso mexicani

În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…

16 minute ago

Companiile vor să introducă soluții sustenabile în producția de alimente

Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…

30 de minute ago

Golin România, premiată la European Excellence Awards 2024

Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…

36 de minute ago

Tehnologia AI: inițial respinsă, apoi tolerată, ulterior adoptată și, în final, integrată

Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…

40 de minute ago

Schneider Electric: Care este impactul AI asupra consumului de energie

Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…

2 ore ago

Struan Grant Ralph, Brand Ambassador, Glenfiddich:„În România, consumatorii apreciază abordarea tradițională, savurând whiskyul simplu”

La finalul lunii noiembrie, Glenfiddich a lansat pe piața din România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative…

3 ore ago