Flanco a deschis cel de-al 10-lea magazin Smart Discounter, în centrul comercial Pitești Retail Park, iar până la finalul anului viitor plănuiește să deschidă alte 50 de magazine
În luna aprilie, retailerul a anunțat că devine prima rețea de magazine Smart Discounter electro-IT din România.
Investiția alocată celor 10 noi puncte de vânzare, fie trecute printr-un proces de reamenajare, fie deschise în locații noi, a ajuns la o valoare de 5 milioane de lei.
“Dacă în prima parte a anului ne-am propus să ajungem la 10 magazine Flanco Smart Discounter în 2024, în luna octombrie ne-am atins deja acest obiectiv, astfel că până la finalul anului urmează să îl depășim. “Pentru 2025 avem planuri și mai ambițioase – să redeschidem sau să inaugurăm cel puțin alte 50 de magazine Smart Discounter, iar în următorii doi ani să încheiem procesul de rebranding în întreaga rețea.”
Ovidiu Nicușan, Director Marketing Flanco
Suprafața totală a magazinelor Smart Discounter, deschise de la lansarea noii poziționări, a ajuns în prezent la 7.000 mp, în urma unei investiții de 5 milioane de lei. Acestea sunt amplasate în șapte orașe: două magazine în capitală, două în Ploiești și două în Pitești, respectiv unul în Constanța, Brașov, Suceava și Focșani.
“Procesul de adaptare a întregii rețele de magazine la noua poziționare este unul amplu și de durată. Anul acesta ne-am concentrat pe magazinele cu cele mai bune performanțe din țară, iar Flanco Pitești Bradu s-a numărat printre ele, cu un număr în creștere de clienți și rezultate foarte bune în vânzări”
Ovidiu Nicușan, Director Marketing Flanco
Cu o suprafață de 1.000 mp, magazinul este cel de-al patrulea punct de vânzare Flanco din Pitești. Clienții au acces la oferte speciale cu ocazia deschiderii, la discounturile inteligente pregătite de retailer, precum și la întrega gamă de servicii Flanco. Printre acestea se numără programul “Rabla la telefoane”, prin care, printr-un sistem de tip buy-back, clienții primesc până la 30% discount la achiziționarea unui smartphone odată cu predarea unui telefon vechi.
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…