Flanco a deschis primul shop-in-shop
Reading Time: 2 minuteFlanco Retail a deschis, în parteneriat cu Kaufland România, primul magazin de tipul shop-in-shop. Situat în Târgu Jiu, acesta este primul astfel de spațiu pentru cei doi parteneri și face parte dintr-un proiect ce urmează a fi dezvoltat și în alte magazine Kaufland din România. Magazinul Flanco shop-in-shop din interiorul Kaufland Târgu Jiu este deschis clienților din luna august.
Conceptul presupune îmbinarea a două magazine în același spațiu comercial, fiecare funcționând separat, ca magazine independente. Acest proiect își propune să le aducă clienților o gamă variată de electronice, produse IT și telecom, electrocasnice mici și mari și să le ofere, în același timp, posibilitatea să-și facă și cumpărăturile de strictă necesitate. Până la finalul acestui an, proiectul urmează să fie dezvoltat și implementat și în alte spații Kaufland din România.
Electro-IT&C
Magazinul Flanco are o suprafață de 350 mp , iar clienții care îl vizitează pot găsi de la electrocasnice mici, precum cele pentru bucătărie, îngrijire personală și tehnologie, până la
electrocasnice mari – aparate frigorifice, echipamente incorporabile, aragazuri și mașini de spălat. 10 consultanți de vânzări Flanco îi vor ajuta să-și aleagă produsele potrivite nevoilor și bugetelor. De asemenea magazinul funcționează ca punct de ridicare pentru comenzile plasate online, pe flanco.ro.
„Vedem acum cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorința de a le oferi clienților noștri cât mai multe variante în ceea ce privește achiziționarea unui produs electrocasnic. Încă de la început, unul dintre obiectivele principale ale Flanco a fost să aducă clienților servicii și produse din cele mai diverse, și, cel mai important, să se adapteze cu soluții noi la orice nouă situație. Noul Flanco Shop in Shop din cadrul Kaufland Tg. Jiu este exact genul acesta de soluție, potrivită vremurilor în schimbare”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Magazinul Kaufland din Târgu Jiu are o suprafață de aproximativ 6.350 mp. Alături de produsele alimentare și de un raion de pește, clienții au la dispoziție și produse de menaj, textile, papetărie, jucării, articole de sezon, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.
„Situația actuală și prevederile impuse de autorități, legate de mobilitatea într-un spațiu închis, ne-au determinat să ne gândim la noi modalități de a ajuta clienții să-și reducă timpul petrecut în trafic, deplasându-se de la un centru comercial la altul, sau în interiorul mai multor spații închise. De asemenea, un program mai lung reprezintă o altă modalitate prin care clienții se pot bucura de cumpărături în siguranță”, a mai spus oficialul Flanco.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz