Fintech-ul Paysera își schimbă identitatea vizuală
Reading Time: 2 minuteCompania de tehnologie financiară Paysera lansează un nou logo și un nou slogan: „One app – endless possibilities”, schimbare ce reflectă trecerea serviciilor către o nouă aplicație și extinderea geografică pe piețele globale.
Reînnoirea mult așteptată este primul pas către o nouă identitate vizuală. Noua versiune a logo-ului va fi introdusă treptat pe toate platformele Paysera – aplicația mobilă, versiunea desktop. În acest an, Paysera va actualiza designul ferestrei de plată pentru magazinele online ce procesează plățile prin Paysera și va lansa o nouă versiune mai prietenoasă a versiunii desktop.
„Au fost motive mai mult decât suficiente pentru a schimba logo-ului – geografia și obiectivele noastre s-au extins semnificativ”, spune Justina Šidlauskienė, manager de marketing Paysera. Milioane de cumpărători online văd acest logo atunci când cumpără online. Rețeaua noastră de companii din Europa se întinde în zece țări și se extinde constant. Avem angajați pe patru continente și, dacă arăți cu degetul spre harta lumii, probabil că vei întâlni un loc în care avem clienți. În cele din urmă, facem o schimbare distinctă în conceptul nostru de aplicație de la o aplicație pentru transferuri și plăți la o super aplicație – o singură platformă unde puteți plăti pentru parcare, puteți investi în proiecte imobiliare, puteți apela un curier pentru a ridica un pachet și multe altele.”
Noul logo Paysera prezintă un nou simbol – un „P” stilizat, care este o aluzie la pictograma de chat și, în același timp, seamănă cu codul de locație folosit pe hărți.
„Icoana de chat simbolizează dialogul cu afacerile și cu oamenii care le creează. Este o promisiune exprimată într-un limbaj vizual de a asculta și, cel mai important, de a ne auzi clienții, cu care comunicăm în 16 limbi, inclusiv 24/7 în limba engleză.
Referința pictogramei „P” la indicatorul locației simbolizează perspectiva globală a serviciilor noastre financiare, cu atenția la detalii a companiilor locale – adică, deși suntem o multinațională fintech, dorim ca brandul Paysera să fie introdus în diferite țări de către antreprenori locali care au cele mai bune cunoștințe despre mentalitatea țării lor și despre așteptările exacte ale pieței locale pentru serviciile financiare și conexe”, spune managerul de marketing al Paysera.
La dezvoltarea logo-ului, schema de culori a fost complet reproiectată. Au fost introduse culori noi – albastru intens și albastru deschis – pentru a semnifica robustețea, stabilitatea și pentru a reflecta anii de experiență a companiei. Alegerea culorii verzi reprezintă concentrarea companiei pe soluții durabile.
Paysera este o companie fintech care oferă servicii financiare și conexe rapide, convenabile și accesibile la nivel global. Oferim multiple produse și servicii, de la procesare plăți pentru magazine online la transferuri de bani, carduri de plată, schimburi valutare, o platformă de bilete pentru evenimente, și o aplicație de management financiar de top. Călătoria noastră a început în anul 2004 în Vilnius, Lituania, suntem prima Instituție Emitentă de Monedă Electronică (EMI) autorizată din Lituania, cu 300 de oameni care lucrează în 15 orașe diferite din întreaga lume. Cu peste un milion de instalări ale aplicației mobile, ne propunem să depășim granițele și să devenim o super aplicație lider în industrie, care oferă servicii financiare și de stil de viață pe tot globul.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz