București, 14 aprilie 2022. Degethal, fintech de soluții financiare și de investiții, a încheiat Parteneriatul Strategic pentru dezvoltarea imaginii companiei și a strategiei de brand marketing, la nivel local și global, cu Heraldist & Wondermarks, compania-fanion în domeniu din Cluj.
Fintech-ul Degethal se pregătește să ofere utilizatorilor o platformă digitală unică în România și la nivel european, care va integra servicii și produse bancare clasice cu cele de tip neobanking – criptomonede și NFT-uri.
Parteneriatul Strategic dintre Degethal și creatorul de concepte integrate de brand strategy Heraldist deschide oportunitatea de a defini relevanța platformei Degethal într-un context financiar-bancar clasic și de tip fintech aglomerat. Utilizatorii sunt nevoiți acum să opteze pentru mai multe variante de pe cele două segmente de servicii bancare, în timp ce Degethal își propune să simplifice modul în care cele două universuri, clasic si neo-banking, interacționează cu realitatea activelor digitale – criptomonede și NFT-uri.
Potențialul mare de creștere în notorietate a platformei Degethal permite echipei Heraldist să contureze soluția prin care brandul să se poziționeze de la început ca furnizor premium de produse și servicii financiare complexe, oferind utilizatorului final acces intuitiv, simplificat și un nou stil de ”viață financiară”.
„Parteneriatul cu o companie precum Heraldist înseamnă pentru noi o recunoaștere a potențialului pe care proiectul Degethal îl are și ne oferă, în același timp, un suport major care vă contribui la creșterea vizibilității brandului și la o poziționare corectă care să permită dezvoltarea gobală pe care o avem în vedere în viitor”, spune Peter Barta, co-founder și CIO/COO Degethal.
Ideea strategiei de brand este dezvoltată în jurul conceptului de Perception Engineering™ („Ingineria Percepției”), metodologie creata de experții Heraldist care permite startup-urilor din domeniul tehnologiei să își creeze o identitate unică, de la cultura companiei la dezvoltarea produsului și comunicarea de marketing și totodată să își construiască o bază solidă pentru viitorul brandului.
„Parteneriatul cu Degethal a început în martie 2022, când co-fondatorul Adrian Docea a condus dezvoltarea unei noi strategii de brand, globale, pentru companie. Procesul de dezvoltare a brandului vă fi în curând finalizat, iar unitatea de creație Heraldist va prelua și va începe să dezvolte campaniile de marketing care vor face cunoscut și îndrăgit brandul românesc de fintech în toată Europa”, a declarat Elena Hurjui, CEO Heraldist.
Parteneriatul Strategic dintre Degethal și Heraldist aduce laolaltă forța creatoare a două energii care vor lucra intens în următoarea perioadă pentru a poziționa robust expansiunea Degethal ca furnizor de soluții digitale worldwide, pe piața locală și europeană de produse și servicii de banking clasic și neobanking, urmând extinderea rapidă la nivel global.
Heraldist se va ocupa de strategia de brand tradusă în elementele de branding și imagine de companie, strategiile de marketing, comunicare și poziționare pe piața locala și globală, concept și implementare.
Despre Degethal
Fintech-ul inovator Degethal oferă utilizatorilor funcțiuni combinate de banking clasic, servicii financiare digitale și pe criptomonede. Fondată în anul 2021, de Alin George Luca (CEO), care a atras în proiect doi parteneri cu experiență excepțională pe zona de IT și business-management, Cristian Constantin Mateescu (CTO) și Peter Barta (CIO/COO) , platforma Degethal are ca obiectiv principal revoluționarea serviciilor financiar-bancare. Paltforma vă oferi utilizatorilor confortul financiar de a-și administra veniturile, cheltuielile și investiție printr-o singură aplicație, la care se adaugă componenta de criptomonede – deținere, tranzacții și investiții.
Despre Heraldist & Wondermarks
Lansată în urmă cu opt ani la Berlin, Heraldist a fost co-fondată de Adrian Docea, anterior Strategy Director BBDO, și Elena Hurjui (CEO Heraldist), mentori pentru startup-urile fintech din cadrul Startupbootcamp Amsterdam. Având cea mai mare parte a echipei sale de 30 de persoane în Cluj, cu echipe mai mici pe toate continentele și o experiență totală de 40 de ani în gestionarea unor branduri globale iconice din Europa, America și Asia, Heraldist ajută antreprenorii din Valley, Europa și nu numai, să construiască mari companii de tehnologie și să își găsească adevărata identitate strategică. În urmă cu trei ani, compania a lansat activități în Valley, dezvoltând metodologia Perception Engineering™ care permite startup-urilor din domeniul tehnologiei să își creeze identitatea și cultura de companie.
Majoritatea clienților sunt companii de tehnologie, cu accent pe verticala fintech, printre aceștia fiind Elrond (fintech unicorn România), Casperlabs (fintech unicorn Zurich), Airwallex (fintech unicorn Melbourne), Revolut Worldwide (fintech decacorn Londra), alți clienți Heraldist din verticalele fintech & blockchain fiind: Moonfare (Series C – Berlin), Appnomic (Series B – Valley), Plum Lending (Series B – Valley), Realm (Series B – New York), Alphablock (Series A – Toronto) și alții.
Într-un moment în care pare că direcția europeană a României este pusă sub semnul întrebării, cred că este util să…
Sala Studio, un nou și modern spațiu de spectacole, s-a redeschis vineri la Constanța, în cadrul Teatrului de Stat. Singura…
Grupul Banca Transilvania anunță prima fuziune în rândul subsidiarelor achiziționate în acest an de la OTP Group, între BT Leasing…
CCR a decis confirmarea rezultatului primului tur și a confirmat calendarul inițial al alegerilor prezidențiale, cu al doilea tur de…
Hidroelectrica anunță recepția lucrărilor de retehnologizare pentru Hidroagregatul nr. 5 (HA5) din cadrul Centralei Hidroelectrice Stejaru prin retehnologizare, puterea HA5 a…
Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…