The Outfit, startup-ul fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu, a ridicat o nouă rundă de finanțare de tip seed, în valoare de 766.000 de euro, de la TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți (Sergiu Neguț, Ilinca Păun, Alexandru Ghiță, Andreas Antonopoulos) și o listare pe Seedblink, platformă de investiții în startup-uri tech, ajungând la o sumă totală de 1 milion de euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.
„Această rundă de finanțare reprezintă o validare a modelului de business creat și un vot de încredere pentru echipa de peste 30 de membri care a făcut posibilă o nouă experiență de shopping în România. Finanțarea va fi folosită pentru a accelera creșterea business-ului pe plan local, dezvoltarea echipei (software, buying, marketing) și îmbunătățirea experienței clienților, prin adăugarea de noi categorii. Cu aceste eforturi, ne propunem să ajungem la peste 1 milion de utilizatori pe platformă, până la finalul anului 2024.”
Ciprian Dudulea, CEO & co-fondator The Outfit
În primele 12 luni de la lansare, The Outfit, platforma online care face shopping în locul româncelor, combinând data science cu experiența stiliștilor vestimentari, a reușit să atingă venituri de 805.000 de euro, livrând 16.000 de comenzi în România.
Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul adună zeci de branduri locale, printre care Alina Cernătescu, Bluzat, Alura, Nissa sau Emat, și internaționale, cum ar fi S. Oliver, Tom Tailor, Vero Moda, Edited și multe altele.
„Pentru a putea face personal styling-ul accesibil și scalabil, dezvoltăm tehnologie în toate ariile business-ului, dar cea mai mare parte din efort merge către implementarea unor algoritmi care să acopere componenta matematică din fashion. În felul acesta, echipa de stiliști vestimentari se poate concentra pe componenta creativă, pe interpretarea ocaziei de consum și pe anumite preferințe specifice ale unei cliente”, spune Șerban Buliga, co-fondator & COO The Outfit.
Colectarea datelor se face din 3 surse (profilul clientului, produse, feedback), pentru a putea genera un „matching index” – metric generat de algoritmul business-ului care prezice șansa statistică a unui produs de a fi pe placul clientelor.
Rezultatele acestui efort se văd într-o creștere a calității recomandărilor pentru clientele recurente și printr-un grad de retenție ridicat. Astfel, valoarea medie a unei comenzi este cu 75% mai mare când clienții ajung la a 5-a comandă, iar 43% dintre comenzile lunare provin de la clienții recurenți.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…