Festivalul fructelor Paul
Reading Time: < 1 minutLantul de brutarii Paul lanseaza campania Festivalul fructelor, parte a evenimentelor speciale ale acestui an, in care Paul aniverseaza 125 de ani.
Festivalul fructelor va fi promovat printr-un concurs in retelele de socializare Facebook si Instagram. Pentru a participa, utilizatorii trebuie sa inscrie imagini ce surprind tartele cu fructe din gama Paul in decoruri de inspiratie frantuzeasca.
Campania are sustinerea designer-ului Gabriela Atanasov, autoarea blogului www.sweetpaprika.ro, care va juriza concursul si va oferi marele premiu: o rochie creata special pentru campania Paul, inspirata de culoarea si prospetimea fructelor.
Celelalte premii puse in joc sunt un clutch din colecţia Atelier Aiurea si 10 vouchere Paul pentru tartele aflate in promotie.
In perioada 8 iulie – 17 august, clientii brutariilor Paul primesc gratuit cate o tarta pentru fiecare doua tarte cumparate. Din promotie fac parte atat sortimentele clasice din gama Paul, zmeura si capsuni, cat si noile tarte cu afine, mure, pepene galben, struguri sau tartele multifructe, toate in varianta individuala, denumita Tartelette.
Noua gama de tarte cu fructe este disponibila in brutariile Paul din Dorobanti, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Piata Romana, Mall Promenada, Plaza Romania, Bucuresti Mall si Sun Plaza.
Paul detine o retea de peste 500 de brutarii deschise in intreaga lume.
In Romania, lantul de brutarii Paul este prezent incepand cu anul 2008 si detine pana in momentul de fata 11 brutarii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz