Marketing Stiri

Festivalul care premiaza curajul in creativitate

25 feb. 2016 2 min

Festivalul care premiaza curajul in creativitate

Reading Time: 2 minute

Pentru mai mult de 2 ani, industriei de advertising si comunicare din Romania i-a lipsit recunoasterea locala. Nu si cea internationala. Agentiile au adus acasa metale pretioase in formele cele mai ravnite, de la Lei, la Tobe sau Clio-uri. Dar, la nivel local, pauza publicitara nu e deloc mai sclipitoare.

Pentru a sustine curajul in creativitate la nivel local au luat nastere Premiile FIBRA, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPR si ADC*RO si de Ministerul Culturii. Evenimentul se va desfasura intre 3 si 6 mai la Biblioteca Nationala, care va deveni, timp de 4 zile, hub-ul creativitatii romanesti, cu sesiuni de conferinte, workshop-uri, talk-uri despre creativitate, expozitii si gala de premiere.

Creativitatea este esenta comunicarii, iar curajul este fibra creativitatii. Premiem acest curaj in cadrul Premiilor FIBRA. De aceea, el se regaseste si in formatul festivalului: de la juriu si criteriile de jurizare, la premii si o taxa de inscriere accesibila.

Si, pentru a asigura impartialitatea acestui demers, festivalul va beneficia de un juriu international, provenit din agentii puternice, juriu ce il are in frunte pe Kevin Brady (Executive Creative Director la Droga5) “recrutat” in urma celui mai neconventional DM pentru alegerea unui presedinte – campania DROGAvsBOGUSKY.

Ceilalti jurati confirmati sunt: Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Laura Visco (72andSunny Netherlands), Bruno Luglio (R/GA New York) si Robert Nagy (HEAVY)

Start Inscrieri

Incepand de astazi agentiile si freelancerii din Romania si din Republica Moldova isi pot inscrie lucrarile in competitia FIBRA, unde curajul in creativitate este recunoscut, incurajat si premiat. Data limita pana la care se pot inscrie lucrari este 10 aprilie. 
Detalii despre modalitatea de inscriere sunt disponibile aici. 

Categoriile

Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul va acoperi toate domeniile comunicarii, competitia fiind structurata pe 14 categorii, 42 sectiuni si 9 premii speciale si va include o sectiune dedicata tinerilor creativi, sub 30 ani – Young FIBRA. 

Categoriile competitiei sunt urmatoarele: 
Video, Radio, Print, Craft, Digital, Integrated, Media, Outdoor, Non-profit, PR, Promo & Activation, Product Design, Direct Marketing, Events. Mai multe informatii despre categorii si sectiuni sunt disponibile aici.  

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: