Festivalul Brazilor de Crăciun a reușit să adune fonduri de un million de euro
Reading Time: < 1 minutFestivalul Brazilor de Crăciun a reușit să adune fonduri de un million de euro, în licitația organizată de Salvați Copiii. Cei 22 de brazi licitați vor asigura sprijin socio-educațional pentru 16.000 de copii. Cei mai râvniți doi brazi au reușit să fie ofertați contra sumei de 140.000 de euro. Ancheta Salvați Copiii România arată că 95% dintre familiile care se confruntă cu sărăcia nu mai au bani de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii.
În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuți și donați de către designeri și artiști recunoscuți din România au fost licitați cu sume cuprinse între 10.000 și 140.000 de euro, de companiile care și-au asumat rolul de actori majori ai responsabilității sociale. În total, suma strânsă a fost de un million de euro din licitația brazilor, vânzarea biletelor de tombolă și sponsorizări.
Doi brazi și-au disputat primul loc –UNTOLD CREATIVE TEAM – bradul Metamorphosis, care a fost licitat cu 140.000 euro de către Kaufland România și Catena; Bradul SALVAȚI COPIII, cu sprijinul ȘTEFANIEI MIRCEA –Sunete magice de Crăciun a obținut suma de 140.000 euro, prin efortul comun al Kaufland România, Druid, KULTHO Forever Diamonds, Romanian Business Consult, Banca Comercială Română.
Următorii brazi licitați au fost :
- ENDORPHIN LAB – ADONIS ENACHE & ATELIER DUAL – Bradul cu Povești – 130.000 euro – licitat de KRUK România;
- DOINA LEVINTZA – Bradul Crăiasa Zăpezii – 100.000 euro – a licitat Catena;
- MIHAI POPESCU și Tino Mob & TWINS STUDIO – bradul Laolaltă – 65.000 euro – a licitatBanca Comercială Română.
De-a lungul celor 22 de ediții anterioare au fost colectate fonduri în valoare de peste 8 milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz