Ferrero Rocher, brand emblematic pe piața din România și simbol al Crăciunului prin cromatica sa aurie unică, împreună cu Kinder, unul dintre cele mai iubite branduri de ciocolată, sunt anul acesta partenerii celui mai așteptat eveniment de iarnă – Târgul de Crăciun din Sibiu – unde atmosfera de basm cu lumină și culoare se împletește cu voia bună.
Târgul de Crăciun din Sibiu este un eveniment devenit tradiție, un proiect cultural care a debutat în anul 2007, anul Sibiului în calitate de Capitală Culturală Europeană. De-a lungul timpului, evenimentul s-a bucurat de multă apreciere națională și internațională.
Pe durata acestui eveniment, Ferrero Rocher a pregătit mai multe atracții decorate pentru a oferi tuturor participanților clipe magice într-un decor de poveste, începând cu tunelul de lumini și continuând cu terasa panoramică, panoul foto cu realitate augmentată, globul de iarnă pentru fotografii originale, precum și un pop-up store Ferrero special amenajat unde sunt disponibile la vânzare diverse sortimente de specialități Raffaello și praline Ferrero Rocher, Mon Cheri, Ferrero Prestige sau Ferrero Collection.
În plus, pe lângă produsele iubite de toata lumea, zâmbete colorate și inspirație pentru cadouri, fiecare consumator poate primi o broșură cu idei de decorațiuni festive care pot fi realizate cu specialități din portofoliul companiei.
În celebrarea acestui parteneriat, Ferrero Rocher invită participanții la târg să fie și ei creatori de clipe magice, să surprindă imagini frumoase cu atracțiile decorate cu Ferrero Rocher și să le posteze pe paginile proprii de Social Media alături de #CreatorDeClipeMagice, pentru șansa de a câștiga unul din cele 50 de conuri Ferrero Rocher cu 96 de praline fiecare. Mai multe detalii sunt disponibile in regulamentul aflat pe www.decoratiuni-magice.ro.
În același decor de basm, Kinder invită toți părinții și copiii să creadă în magia Crăciunului și să petreacă unul dintre cele mai speciale momente alături de Moș Crăciun. În fiecare weekend până la venirea Moșului, Kinder pune la dispoziția copiiilor un loc magic, pregătit pentru o întâlnire unică.
Cei mici au ocazia astfel să-i mulțumească Moșului pentru cadourile de anul trecut, să-i împărtășească dorințele de anul acesta sau doar să-i povestească aventurile lor din ultimul an. În plus, cei mici vor avea parte de multe alte surprize pentru că atmosfera de Crăciun e mai delicioasă cu Kinder.
“În fiecare zi oferim experiențe inedite la Târgul de Crăciun din Sibiu și suntem încântați că anul acesta celebrăm sărbătorile de iarnă alături de participanți. Sezonul sărbătorilor înseamnă să aducem oamenii împreună în spiritul dăruirii, într-un decor plin de splendoare, astfel că fiecare activare este concepută cu gândul de a oferi momente interactive și amintiri memorabile”, transmit reprezentanții companiei Ferrero.
Cea de-a XV-a ediție a Târgului de Crăciun din Sibiu, declarat al 10-lea cel mai frumos târg din lume conform listei publicate de site-ul global de turism Big 7 Travel pentru anul 2022, se desfășoară în perioada 11 noiembrie 2022 – 2 ianuarie 2023, în Piața Mare din Sibiu. Alături de Ferrero Rocher și Kinder, târgul oferă tuturor participanților experiențe inedite și momente de neuitat.
Ferrero SpA, cunoscută ca Ferrero Group sau pur și simplu Ferrero, este o companie multinațională italiană și unul dintre cei mai mari producători de ciocolată din lume.
A fost fondată în anii ’40 în Alba, Piemont, Italia, cand Piera si Pietro Ferrero au transformat o cofetarie intr-o mica fabrica. Familia Ferrero a fost, de fapt, primul producător italian din sectorul cofetăriei care, după cel de-al Doilea Război Mondial, a deschis fabrici și birouri în afara țării, transformând compania într-un adevărat grup internațional.
Compania a cunoscut o perioadă de creștere extraordinară sub conducerea fiului lui Pietro, Michele Ferrero, care la rândul său a predat operațiunile fiilor săi, Pietro Jr. și Giovanni Ferrero.
Istoria Grupului Ferrero este, asadar, o poveste de succes aflata la a treia generație, în care dezvoltarea unei companii multinaționale se îmbină perfect cu trecutul, prezentul și viitorul unei familii tenace din Piemont.
Grupul Ferrero la nivel mondial, condus acum de președintele executiv Giovanni Ferrero, include 32 de fabrici pe 5 continente, produsele sale sunt vândute în peste 170 de țări și are aproximativ 40.000 de angajați, în timp ce promoveaza branduri precum Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Kinder sau Tic Tac.
Atenția constantă față de nevoile consumatorilor se află la baza politicii Ferrero, politica inspirată de transparență maximă și excelență în calitate. Loialitatea față de consumatori și încrederea pe care aceștia o acordă produselor prin achizițiile lor de zi cu zi se află în centrul relației de lungă durată pe care compania o are cu aceștia.
Ca purtător al unei mari moșteniri, FERRERO ROMANIA sărbătorește această legătură strânsă cu consumatorii săi. După 2 ani de pandemie, prin prezența sa la Târgul de Crăciun din Sibiu și cu mărcile sale ICONICE, FERRERO aduce și mai multă bucurie vizitatorilor din toată țara.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…