Ferrero reintroduce pe piață trei specialități de ciocolată
Reading Time: < 1 minutÎn această toamnă, Ferrero Rocher readuce pe rafturile magazinelor specialitățile de ciocolată care nu se vând niciodată în sezonul cald: Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee.
În funcție de temperaturi, Ferrero retrage din procesul de distribuție specialitățile sale a căror calitate ar fi afectată de căldură, principalul inamic al ciocolatei. Grupul Ferrero acordă o atenție deosebită calității produselor comercializate, din acest motiv specialitățile nefiind disponibile spre vânzare vara.
Pentru a garanta un gust în concordanță cu standardele companiei, Ferrero investește în proceduri de management a temperaturii optime a produselor sale până în momentul cumpărării acestora de la punctul de vânzare.
Compania colaborează cu peste 1.000 degustători care analizează individual gustul, textura și aroma specialităților, un exemplu în acest sens fiind că Ferrero Rocher este degustat de peste 18.536 de ori într-un sezon. Materiile prime sunt testate constant, gustul și textura sunt și acestea verificate și analizate regulat.
Decizia de a păstra pe rafturi mai puțin timp specialitățile Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee garantează prospețimea și calitatea acestora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz