Felix Tătaru și Iulia Niculae-Cuciurean, realeși pentru un nou mandat în boardul de conducere IAA
Reading Time: 4 minuteÎn urma reunirii IAA din Octombrie în Accra, Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean au fost realeși ca vicepreședinți în boardul global al IAA pentru încă un mandat de 2 ani. Ei vor lucra îndeaproape cu noul președinte al IAA, Sasan Saeidi, în cea mai influentă rețea globală de marketing și comunicare ce a împlinit anul acesta 84 de ani.
“A face parte din IAA este un privilegiu și o onoare. Responsabilitatea de a fi la cârma celui mai vechi organism al industriei de publicitate din lume este cu adevărat remarcabilă și umilitoare.
Cu sprijinul acestui mare consiliu internațional vreau să mă asigur că anii următori devin definitori pentru brandul nostru și singura modalitate prin care putem face acest lucru este printr-o cultură de colaborare, claritate a scopului și un angajament simplu față de creștere, cu responsabilitate clară față de subiectele din industrie care necesită ca IAA să se sprijine și să contribuie.
IAA va continua să joace un rol activ pentru a face bine și a rămâne ca cetățean preocupat, pentru a face lumea un loc mai bun. Un act și inițiativă pe rând,” declară Sasan Saeidi, IAA World President and Chairman & CEO Wunderman Thompson New York.
Cei doi își păstrează pozițiile ocupate anterior, Felix Tătaru rămănând în funția de Advisory Vice-President, iar Iulia Niculae – Cuciurean continuând ca Young Professional Vice-President în noua structură de conducere IAA.
„La poziționarea IAA – The Global Compass of Marcomm – Sasan a contribuit substanțial pe vremea cand era VP Strategy. Bucuros să continui aventura globală cu IAA din poziția de VP Advisory al lui Sasan Saedi și să contribui la dezvoltarea misiunii Creativity4Better, cât și de realizările Iuliei din acești doi ani,” declară Felix Tătaru, World President IAA între 2016-2018, Advisory Vice-President.
Cei doi vicepreședinți din România, alături de întreaga echipă globală, vor contribui la întărirea poziției IAA ca cea mai relevantă și de impact organizație din marketing și comunicare din lume, fiecare fiind responsabil de arii specifice de acțiune.
„Mă simt onorată de prelungirea mandatului. A fost o provocare serioasă coordonarea filialelor Young Professionals din întreaga lume în perioada pandemică și creșterea engagementului în condiții foarte restrictive, în care chapterele YP se confruntau cu probleme de retenție a voluntarilor. Cu toate acestea, în ultimii 2 ani am reușit să lansăm canale de comunicare noi, să creăm primul brand global – YP Talks, să avem întâlniri regulate online cu boardul YP și chiar o întâlnire fizică, toate aceste pe lângă realizarea unor strategi locale personalizate pentru fiecare țară.
Mă bucur că lucrurile încep să revină la normal pentru că avem foarte multe planuri pentru creșterea vizibilității YP la nivel global cât și de expansiune în alte țări. Munca pe care Președinții YP din fiecare țară o depun este remarcabilă, mai ales în condițiile în care toți suntem voluntari. Iar când văd asta îmi reconfirm cât de mare este impactul și puterea acestui brand pe care mă bucur să-l consolidez,” declară Iulia Niculae-Cuciurean, Young Professional Vice-President of IAA Global.
Iulia Niculae – Cuciurean face parte din IAA YP România de 14 ani. Iulia a fost aleasă preşedintele IAA Young Professionals România pentru 2 mandate, în perioada 2017 – 2020, iar in februarie 2019 a fost numită vicepreședinte al Young Professionals pentru Europa.
Sub mandatul său, IAA Young Professionals România a câştigat de două ori premiul pentru cel mai bun chapter din lume, în 2018 și în 2020, iar în anul 2017 aceasta a fost distinsă la nivel global cu premiul „IAA Young Leader”, în cadrul galei Creativity Can Change the World.
Iulia Niculae – Cuciurean este în prezent Marketing Manager al Federaţiei Române de Fotbal şi are o experienţă de peste 15 ani în marketing şi comunicare. De-a lungul timpului, ea a coordonat campanii complexe, atât la nivel local, cât și regional, pentru clienți din diverse industrii precum: tehnologie, FMCG, telecomunicații, pharma, beverage, ONG, sport.
Felix Tătaru este antreprenor în domeniul comunicării, educației și tehnologiei.
Este co-fondator al Itsy Bitsy, al Institutului Dezvoltării Personale, al aplicației Feexers și a mișcării educative non-profit SuperTeach. Felix conduce GMP Group de al cărui nume sunt legate multe campanii de comunicare cu impact social semnificativ.
Ca Președinte al IAA Global în perioada 2016-2018 a reușit să rebranduiască și să repoziționeze IAA ca „the global compass of marketing communications”, dar și să reformeze echipa executivă globală a IAA.
Este inițiator al Conferinței Globale a IAA, care a ajuns la a 6-a ediție.
IAA a fost fondată la New York în 1938 și până astăzi rețeaua internațională s-a extins în peste 56 de țări prin Chaptere și centre afiliate de educare. Asociația are un total de peste 4.000 de membri individuali și corporate care reprezintă industrii, precum marketing, publicitate, media, IT, sectorul academic și afiliați disciplinelor de branding, comunicare și marketing.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz