Cea mai de succes campanie a GMP Group este “Why don’t you come over?”, o campanie integrată care a avut impact remarcabil asupra imaginii României la nivel internațional. A fost dezvoltată în 2013 pentru ziarul online Gândul şi a venit ca un răspuns la campania britanică negativă, adresată imigranților romani. WDYCO a fost cea mai premiată campanie românească în 2013, printre premiile primite numărându-se Grand Prix – Digital Campaigns la Golden Drum 2013, Grand Prix – PR Campaigns la Eurobest și 2 Gold Effie la Effie Awards.
Din 2010, Felix Tătaru este absolvent al programului Berlin School of Creative Leadership.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…