Nicu Bocancea, Florăria Iris: Arta care face businessul să înflorească
Cel mai premiat florist din România, Nicu Bocancea, a lansat de curând manifestul "50 de zile pentru 50 de ani", alături...
Featured
Cel mai premiat florist din România, Nicu Bocancea, a lansat de curând manifestul "50 de zile pentru 50 de ani", alături...
Dezvoltatorul imobiliar Nordis Group, specializat în construcția de imobile premium, a promovat România ca destinație de lux în New York, Londra...
Este antreprenor digital și activist civic, fondator al Treeworks, Zelist Monitor și Geeks for Democracy, specialist în comunicare și comunități digitale,...
Compania de transferuri internaționale de bani TransferGo lansează campania „Valorez pentru România” și demarează o inițiativă publică pentru lansarea unei emisiuni...
Toate lucrurile considerate ca fiind în afara economiei, cum ar fi generozitatea, solidaritatea, cultura și spiritualitatea, sunt, de fapt, făcute posibile...
Infrastructura digitală a României arată la fel ca rețeaua de autostrăzi – cârpeli, mici soluții, nici acelea construite bine, dar care...
Povestea startup-ului Tailent a început prin dezvoltarea unor roboți software pentru check-in la hotel. După o primă rundă de investiții, Tailent...
O rețea de 40 de școli extinsă în franciză la nivel național a avut peste 20.000 de elevi participanți la cursurile...
Dezvoltatori de produse software și ai proiectelor de digitalizare pentru mari companii din retail, medicină sau asigurări, softiștii de la eSolutions...
Un grup, două branduri și multiple provocări. Am discutat cu Elena Apostol, External Communication Director la Groupe Renault România, despre ce...
Era anul 2016, când Wiktor Warchalowski, Michal Misiek și Aleksander Konior, trei tineri absolvenți ai Universității Tehnice AGH din Cracovia, se...
Investițiile semnificative pentru inovație și pentru dezvoltarea canalelor digitale din ultimii ani au permis Garanti BBVA România să fie pregătită să...
Neinformarea adecvată a publicului cu privire la un incident de scurgere de date în timp util poate agrava serios consecințele financiare...
Românii au încredere în brokerii de asigurări (34%) și companiile de asigurări (31%), au deschidere tot mai mare către asigurările încheiate...