FCB Bucharest este noua agenție de brand a Euroins România și semnează strategia de repoziționare a companiei
Reading Time: 3 minuteEuroins lansează, alături de FCB Bucharest, campania de comunicare „100% fericit”, un demers prin care asigurătorul își încurajează clienții să se bucure cât mai mult de lucrurile cu adevărat importante pentru ei.
Conceptul evidențiază, într-o manieră amuzantă și relaxată, modul în care lucrurile ar putea lua oricând întorsături neașteptate, dar dacă ești pregătit cu asigurarea potrivită, te poți bucura 100% de orice experiență.
Campania rulează pe principalele stații de televiziune, panouri outdoor în București și în principalele orașe din țară, media digitală, influenceri și social media. Cele trei spoturi pot fi vizionate și pe canalul de Youtube al Euroins: Chitaristul, Daddy’s Cooking, Love My Car.
Noua campanie se aliniază strategiei de repoziționare semnate de FCB, sub sloganul „Pentru o viață trăită din plin!”, concepută special pentru cei care ezită sau amână să se implice în experiențe noi și care, astfel, ratează oportunitățile extraordinare pe care viața le-a pregătit pentru ei.
În acest context, Euroins oferă o abordare centrată pe oameni, astfel încât aceștia să se simtă încrezători să profite la maximum de viața lor.
„Ne-a bucurat deschiderea noilor noștri parteneri față de o abordare diferită, o schimbare de ton într-o industrie care, prin esența ei, este despre momentele la care evităm să ne gândim. Am încercat să ne distanțăm de asocierile obișnuite atunci când vorbim despre asigurări și ne-am orientat spre o zonă mai relaxată, care pune pe primul loc viața și experiențele frumoase care o întregesc”- Sorina Borcescu, Managing Director FCB Bucharest.
„Suntem încântați să începem un nou capitol al poveștii Euroins în România, alături de FCB. Sunt cei care au înțeles cel mai bine noua noastră abordare centrată pe asigurările facultative. Viața merită trăită din plin, iar când neprevăzutul apare, Euroins este alături de clienții săi pentru a-i ajuta rapid și fără ca viața să le fie dată peste cap. Acolo unde și când clienții noștri au nevoie, suntem și noi cu expertiza și serviciile noastre” – Tanja Blatnik, CEO Euroins.
Prin repoziționarea brandului, Euroins aduce în prim-plan valorile de bază ale companiei: proactivitate, responsabilitate, dăruire, mentalitate de învingător. De asemenea, compania are o nouă viziune de dezvoltare, concentrându-se pe cerințele pieței și ale clienților, flexibilitate pentru dezvoltare și digitalizare, dar și implicare.
Echipele implicate:
FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Mihai Scorțea – Business Development Director, Corina Anghel – Head of Strategy, Rafaela Beldie – Senior Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Vlad Crișu – DTP, Raluca Lupu – Account Director, Mădălina Felea – Account Manager, Alina Ștefan – PR & Social Media Director, Bianca Croitoru – PR & Social Media Manager, Cristina Apostu – PR & Social Media Executive
Euroins: Tanja Blatnik – CEO Euroins România, Dragoș Oltenescu – Deputy CEO, Andreja Korošec Rebula – External Senior Business Consultant, Claudiu Minisini – Sales Director, Monica Sârbu – Director HR, Cristian Neagu – PR Director, Daniela Popa – Director Asigurări, Valentin Jurcuț – Stategic Sales Advisor
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz